Dois88 Geplaatst 20 november, 2012 Geplaatst 20 november, 2012 Beste, Ik heb een Passat 2.3 V5 uit 2000, mijn Passat wilde niet meer starten. Na een tijdje speuren en het blok open gemaakt te hebben bleek dat de ketting spanner kapot gesprongen is, met alle gevolgen van dien. Nu moet ik de keuze maken tussen reviseren of nieuw blok... Iemand tips Groet, Ruud
0 ATS Geplaatst 20 november, 2012 Geplaatst 20 november, 2012 Welkom, Maar heb je al wat kosten plaatjes gemaakt? en vaak is een nieuw blok gereviseerd of gebruikt. (als je te minste nietde hoofd prijs wil betalen) ik ben ... en rij... topic
0 Dois88 Geplaatst 20 november, 2012 Auteur Geplaatst 20 november, 2012 Ja, een kennis die de auto voor mij evt gaat repareren heeft een en ander uitgezocht en prijs zal om het even zijn nieuw blok mischien iets goedkoper, hangt af van aantal km het 2de hands blok gelopen heeft... kosten rond de 1500 In hoeverre is reviseren rendabel of is er kans op andere complicaties ?
0 -=mYst=- Geplaatst 20 november, 2012 Geplaatst 20 november, 2012 ik kan je uit persoonlijke ervaring mededelen dat je voor 1500 euro iig geen revisie klaar hebt, en in mijn geval kwam het al heel goedkoop uit maar was toch om en bij de 2000 euro kwijt met dat verhaal
0 Dois88 Geplaatst 20 november, 2012 Auteur Geplaatst 20 november, 2012 Oke thx Myst voor de indicatie... Revisie moeite/geld waard? of nog complicaties gehad? en zijn er onderdelen die ik beter gelijk kan vervangen?
0 Vdub Geplaatst 20 november, 2012 Geplaatst 20 november, 2012 Ik zou sowiezo de kettingen en de hele rambam aan die kant meepakken, dus alle spanners, geleiders en tandwielen. Ook zou ik de thermostaat en waterpomp vervangen.
Vraag
Dois88
Beste,
Ik heb een Passat 2.3 V5 uit 2000,
mijn Passat wilde niet meer starten. Na een tijdje speuren en het blok open gemaakt te hebben bleek dat de ketting spanner kapot gesprongen is, met alle gevolgen van dien.
Nu moet ik de keuze maken tussen reviseren of nieuw blok...
Iemand tips
Groet,
Ruud
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten