Ga naar inhoud

Belgium VW Club dagje op zolder (video) foto's volgen


SpeedyBE

Aanbevolen berichten

niets spectaculair :P aangezien elke mogelijke benzine me overnam op een aantal golf dieseltjes na :D

 

Part 1 Onboard Camera

 

Part 2 Onboard Camera

 

Part 3 Onboard Camera

 

foto's volgen nog en wat andere filmpjes :D give the man some time to edit zou ik zeggen ^^

 

edit: ik haat youtube zie dat beelden nogal schokken :( is niet zo op mijn pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha wilde je je banden sparen?!? Ik heb laatst een driver experience day op Spa gedaan echt super!! Ik weet zeker dat je een leuke dag hebt gehad! Wat kost zoiets op Zolder?

Spa kost 235 per auto en als je een extra chauffeur mee wilt nemen 30 euro extra. Je kunt dan 4 sessies van 25 minuten rijden. Die mag je sessies verdeeld over de hele dag kiezen. Er rijden dan wel Nissan GTR's en dat soort kannonnen rond.. daar kon trouwens geen M serie, Ferrari, Porche of wat dan ook tegenop..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er rijden dan wel Nissan GTR's en dat soort kannonnen rond.. daar kon trouwens geen M serie, Ferrari, Porche of wat dan ook tegenop..

 

conclusie ? je moet geen 300 000 euro uitgeven aan een ferrari, GTR doet zen werk prima :D

staat een mooie black edition te koop in zaventem ... krijgen hem niet verkocht 43000 euro FEL oranje :D voor de Nederlandse liefhebbers misschien :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik eerlijk moet zijn over de video's...

 

Ziet er goed uit, maar muziek mocht van mij wel wegblijven.. ik hoor graag motor geluiden op het circuit, geen muziek, maarja dat is mijn mening he.. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden