Ga naar inhoud
  • 0

hoogte achterkant ongelijk... een typisch 3c probleem?


Insane J

Vraag

Ik heb een schroefset van TA Technics onder mijn auto zitten. Als ik beide stelpotten op gelijke hoogte zet staat de achterkant ongelijk, en niet zo'n beetje ook! Ik rijd nu dus al een tijd rond met de ene stelpot max. hoog en de ander max. laag. Op deze manier staat hij enigzins recht...

 

Ik heb contact hierover opgenomen met TA technics en die zeggen dat ze al vaker over dit robleem hebben gehoord bij de 3C en dat het echt aan de auto ligt. Er zou een of ander rubber in de achterophanging zijn die dan is doorgesleten? Het is me bij de originele vering nooit opgevallen maar heb het natuurlijk ook nooit gemeten. Als ik foto's terug kijk met originele vering zie ik ook geen hoogte verschil.

 

Ik heb gezocht hier op het forum maar kan niks vinden over mede forummers met soort gelijke perikelen. Slaat iemand hier op aan?

 

bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Ja, er kan ook niks scheef zijn als je auto geen schade heeft gehad. Naar mijn idee een l*l smoes...

 

Het onderstel is gewoon symetrisch, daar kan het niet in zitten.

 

Geef je 100% gelijk! Onder de mijne ligt een ap schroefset en die staat gelijk & recht vanachter.. Zal wel met de set te maken hebben alhoewel ik toch ook een paar mensen ken met die ta techniks schroefset(zou het zelf nooit kopen) en die hun wagen(a3 & golf4/5) staat toch recht ze..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

je word een beetje af geluld door de verkoper

is niks mis met de ophanging van een 3c daar gaat nu werkelijk eens echt niks stuk aan

lijkt me verkeerde montage van de veren of een probleem in de veren zelf

veren wisselen van kant kun je proberen

en als alles er uit is eens naast elkaar leggen voor te zien als ze even lang zijn, 1 geluk heb je is een simpel werkje bij een 3c aan elke kant 3 schroeven en het hele zooitje valt er onder uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt, heb momenteel voor de aankomende winter de standaard vering achter terug gezet en de voorkant flink omhoog geschroeft. De voor en achterkant zijn nu gewoon goed, het zit dus duidelijk in de Schroefset achter... heb contact gehad met TA TECHNICS en ik krijg meteen een volledig nieuwe achterset toegestuurd. Prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden