Ga naar inhoud
  • 0

Service interval reset


Bigdog

Vraag

Zou iemand , bij voorkeur uit de regio Z-O Brabant , mijn service interval kunnen resetten of nog liever uitzetten , ik word hardstikke maf :x van dat irritante gepiep iedere keer als de ik auto start.Eventueel meteen de taal veranderen in Engels en de instelling van de verbruiksgegevens veranderen naar liter/kilometers.

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Knoppie indrukken, op contact zetten en naar rechts draaien. Volgens mij was het de rechtse op je dashboard unit.

 

Kan zijn dat na 2x stukje rijden je tripcomputer uitvalt. Deze komt echter naar een paar keer starten - rijden wel weer terug.

 

Vreemd, maare heb het al 2x mee gemaakt!

 

Het kan NIET via het display van je ECC!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ook , maar wel nogal ambulant door de regio. ben nl.coureur euhhhh koerier maar weet nooit wanneer ik afgewerkt ben.Tenzij jij door de week in Eindhoven blijft want dan is het geen probleem om ff iets af te spreken.

 

Greetz,Ralph.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb nu meerdere berichten over het resetten van het service interval opgevolgd en de nodige youtube filmpjes gevolgd, maar bij mijn B7 blijft na het resetten de service interval melding maar terugkomen. Heel irritant, dat verspringende moersleutel icoontje. Helemaal omdat hij nog geen 1000 km heeft gereden sinds de grote beurt na aankoop. De garage had het gedaan bij de beurt, maar daarna is de melding terug gekomen en ik voel er weinig voor om er mee terug te rijden van Breda naar Moergestel.

Het is een B7 met tekstmeldingen, dus het zou via instellingen moeten werken, en dat doet het ook, tot ik er weer 2 minuten mee hebt gereden. Dan springt het icoon en de melding weer te voorschijn. Het ingedrukt houden van de 0/0 toets met niet ingeschakeld contact en loslaten daarna + ingeschakeld contacten gebruiken van de schermenbutton links van het stuur, zorgt er alleen voor dat ik de klok kan instellen. 

Is er iemand in Z-W Brabant met een VCDS die mij wilt helpen met het resetten? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden