Ga naar inhoud
  • 0

15" onder passat b7.


Passatb7

Vraag

Hallo, ik rij sinds april in een Witte 1.6 TDI passat variant highline met alles der op en er aan. Nu heb ik gehoord dat sneeuwkettingen niet mogelijk zijn met de 17" velgen. Nou heb ik nog een setje 15" liggen. Gaat dit passen? En is hier goed mee te rijden? Er zit een sportonderstel op de wagen. Graag jullie mening!

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Bedankt voor de info! Bij schijven van 324 mm past 15 inch niet meer.. Alle b7'ens hebben 312 mm dus ik ga het gewoon proberen en we zien wel hoe het rijd.

15" past niet vanaf passat b6 dus ook niet op de b7 deze gebruiken het zelfde onderstel .

Je vergeet bij de diameter je remklauw bij te tellen en dus past er minimum 16" onder.

 

De juiste velgmaat in 16" voor de b7

6.5Jx16H2 ET42 en centergat 57.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben sinds kort overgestapt van 17'' naar 16'', het is iets comfortabeler, auto trekt makkelijker op vanuit stilstand, qua accelereren merk ik nog niet veel en het draaien gaat iets makkelijker, dat komt ook door de breedte van de band natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
dus 15 inch past niet op een 3c / b6 model had er gevonden staal met winterbanden maar dat gaat hem niet worden dan wat ik hier kan lezen mannuh alvast bedankt

Welkom op het forum. Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Mocht je je eigen en je passat voor willen stellen kan dat in het Ik ben.....En ik rij..... topic.

Veel leesplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik zal me zeker nog wel voorstellen kerel maar vragen kost niks ik heb weinig tijd en weinig verstand van forums ik heb zelf nog een heele dikke rocc 2 gebouwd dus zit vrij diep in de tuning scene voor al in belgie ik heb de b6 zat gekocht en nog geen fotos gemaak ik heb een 2006 highline model half leer half alcatara 2.0 fsi automaat deze wordt voorzien van air en ouderwets Porsche wielen keep on tunning low life maar kan me iemand vertellen of et50 205 55 16 past op de passat ivb winter wheels ik weet dat hij 5 mm meer naar binnen valt maar heb nog niet onder de auto gelegen en gemeten hoeveel plaats ik nu nog over heb tussen de velgen en de veerpoten voor en achter waarom niet heb sinds 3 maanden een hernia van het stuiteren hihihihi maja komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden