Ga naar inhoud

grill monteren 3 bg


Ron63

Aanbevolen berichten

Hallo, vd zomer hebben we een variant gekocht van 2002 en bevalt prina!! Alleen zit er nu een chromen grill op. Is het enige van chroom op de auto, rest is allemaal zwart, dus wil deze graag vervangen voor een embleemloze zwarte grill.

Maar is t simpel te vervangen, bij mijn transporters was t binnen 5 minuten gepiept.

Zelf ben ik aan het herstellen van een zware darmoperatie dus kan zelf ff niet kijken nu, maar bestellen kan wel alvast.

Enig idee waar ik de grill het best kan bestellen qua pasvorm?

 

Zit er eigenlijk verschil in een 3b en een 3 bg model?

Ik kan eigenlijk de verschillen niet echt ontdekken tussen deze modellen, achterlichten bv zijn die identiek bv ook qua aansluiting of moet ik echt gericht op 3bg onderdelen zoeken?

 

Ik hoor t graag van jullie, bedankt!!

 

Groet Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok helemaal duidelijk nu, super ook die plaatjes dr bij

Thanks!!

Beste qua passing is een Jom grill denk ik?

 

Er zit één "minpuntje" in de howto: op de ontgrendelvork zit en metalen klemmetje. Deze draait gewoon omhoog. Dus niet met een tangetje gewoon er af proberen te trekken :embarassed:

Ook is het verwijderen van de plastic afdekplaat om de vergrendeling aan te raden. Dan heb je iets meer zicht op de ontgrendeling zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Heb nu eindelijk eens een embleemloze grill besteld.....ja ik weet het, is al een enige tijd geleden dat ik het vroeg maar ben ernstig ziek geweest, vandaar.....

Als ik de grill binnenkrijg aankomende week zal ik dat trucje met t doorknippen gaan proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu eindelijk eens een embleemloze grill besteld.....ja ik weet het, is al een enige tijd geleden dat ik het vroeg maar ben ernstig ziek geweest, vandaar.....

Als ik de grill binnenkrijg aankomende week zal ik dat trucje met t doorknippen gaan proberen!

Goed bezig!!

 

Geheel hersteld :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden