Ga naar inhoud

  • 0

Rvs downpipe Passat TDI


inkyblue

Vraag

  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik neem aan van johan omdat ik hem een pb heb gedaan??

 

Heb geprobeerd om hem terug te mailen,maar kreeg het mailtje terug.

 

Maar als het toch 3 gaten zijn,wat ik niet zie op de foto(zie er 4) dan wil er wel 1 van hem afnemen.

 

Dan zal ik ook de vorige post verwijderen?

 

wilfred

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb er ook een van Johan overgenomen, inderdaad zitten er 4 gaten in de flens zoals op die foto's te zien is.

Voor mij persoonlijk is dit niet zo'n probleem, ik zet er gewoon een andere flens op.

Is dus niet PnP voor zover ik kan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daar zat ik inderdaad ook nog aan te denken, probleem is dat de originele prut nog onder de auto zit.

Wilde komend weekend eigenlijk de originele downpipe demonteren, en even kijken hoe en wat.

Heb uiteraard geen zin om dat 's avonds te doen, even zaterdag fatsoenlijk kijken als het me qua tijd meezit.

Flens is naar mijn idee groot genoeg om extra gat bij in te maken, maar moet even rustig kijken of dat mogelijk is met de overige gasten die al in de flens zitten, en of de opening dan nog mooi voor de turbo uitkomt.

Ik laat het dan wel even weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben er helaas niet aan toe gekomen om vandaag te kijken, vanmorgen hier regen en daar heb ik een hekel aan.... :wink:

Vanmiddag werken... :cry:

 

Pakking heb ik (nog) niet, moet je die vervangen dan? is toch zo'n blikken pakking, heb die er al wel vaker zo weer tussen gedrukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Goedemiddag,

 

even een ouder topic uit het stof gehaald. Heeft er iemand nog een downpipe voor een Passat TDI met AVF motor? Of weet er iemand een goed (betaalbaar) adres.

 

Alvast bedankt,

Ad

Welkom op het forum. Voorstellen is niet verplicht maar wordt zeer gewaardeerd.

Mocht je je eigen en je passat voor willen stellen kan dat in het Ik ben.....En ik rij..... topic.

Veel leesplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Let wel ff op, downpipe van een AVB is anders dan van een AVF. AVB is uit één stuk tot het koppelstuk vlak voor de middendemper, AVF is downpipe tot net na de kat gevolgd door een tussenpijp.

 

de pijp die ik gevonden schijnt ook compatible te zijn met de AVB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden