Ga naar inhoud
  • 0

Airco problemen. Stekkertje? #Opgelost!


Baty_84

Vraag

Goedemorgen!

 

Na een vakantie in Zwitserland is mijn airco minder gaan koelen. Not :cool2: dus.

 

Afgelopen zondag dus even langs Airco Service Rotterdam om de airco bij te vullen. 400 mg eruit gepompt en iets van 650 mg weer bijgevuld. Duurt ongeveer 15-20 minuten.

 

post-15864-1423827514,0377_thumb.jpg

 

Na het proces even de airco getest, maar hij sloeg niet aan. Er was geen lekkage gevonden daarna heeft hij nog de zekeringen gechecked en de auto uitgelezen, maar geen foutmeldingen of iets. Hij bood nog aan om de auto op een brug te zetten, maar daar had ik helaas geen tijd meer voor vanwege een ander afspraak.

 

Gisteren nog even de airco getest en gekeken. De airco fan draait niet meer, maar na een zacht duwtje dan draait hij weer. Dus waarschijnlijk zijn de koolborstels op. Morgen even nieuwe koolborstels halen en de how-to van Jee13 volgen.

 

Uiteindelijk zag ik nog een contactpunt, linksonder de beschermkap van de motor, waar geen stekkertje in zat. Iemand enig idee wat daarop moet worden aangesloten? Ik heb het even met rood omcirkeld.

 

Gaat om een passat 3BG variant 1.9 TDI AVB 2003.

 

post-15864-1423827514,4126_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Uhm... Niet. Ik ging er vanuit dat de spanning goed was, omdat de airco fan weer op volle toeren draaide na het vervangen van de koolborstels. Daarvoor draaide het niet goed omdat de koolborstels op waren. Maar ik zal in het weekend even de bodemplaat loshalen om de spanning te meten en even kijken of er ergens nog losse kabels liggen.

 

Weet je toevallig of er in het onderdeel op de 3e foto een stekkertje hoort te zitten? Ik zie verder geen los kabeltje ergens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden