Ga naar inhoud
  • 0

Slecht openen rechter achterdeur


Bouma850

Vraag

Mensen,

 

Ik weet dat dit een kwaal is en dat ergens wat over is geschreven. Helaas kan ik het niet vinden. De deur wil van buiten bijna niet meer open. Lijkt wel alsof hij met de laatste strohalm opent.

Wie o wie weet wat dit is en wat de oplossing is?

 

Het betreft een 3bg pasat variant.

 

Vr gr Arend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hi Arend,

 

Voor kapotte sloten en deuren moet je bij www.deurslotreparatie.nl zijn. Deze man kan alles mbt deuren en sloten van de VAG.

 

Anders moet je even kijken of er in de handgreep de kabel die de deur open maakt nog wel strak staat. Kabel kun je gemakkelijk los maken en paar "klikjes" verder zetten.

 

Gr. Roy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan je vanaf buiten doen. Handvat naar voren trekken en dan zie je daar in het handvat een kabel met een "schoentje" die in het handvat gedrukt zit. Deze kan je losmaken, naar voren trekken en weer in het handvat drukken. Wees wel voorzichtig, als je de kabel laat schieten dan zit deze IN de deur... Mocht dit niet werken zou ik je echt aanraden om naar Apeldoorn af te reizen. Voor €50,- bespaart het je een (hele, hele) hoop frustratie en tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

je kan erg gemakkelijk het blindplaatje eruit halen, aan de zijkant van de deur zit thv de greep een zwart afdichtdopje, haal die eruit en met een torx 27 ofzo kun je het schroefje losdraaien, MAAR NIET HELEMAAL!!!!!!!!! voorzichtig draaien, handgreep uitgetrokken houden en tussentijds voorzichtig proberen het blindplaatje eruit te trekken(naar je toe).

 

Als het schroefje in de deur valt ben je verder van huis..

 

Je kan als de blindplaat weg is makkelijk bij het draadje en ff verzetten, testen etc.. terugbouwen, omgekeerde volgorde, blindplaatje erin, hendel weer opentrekken, schroefje erindraaien, als die vastzit hendel loslaten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden