Ga naar inhoud

wie kent dit ??


harrie1608

Aanbevolen berichten

Bij ZIP tunen ze met een enorme DIP! dat is een perfecte motto voor hun, vind ik :mrgreen:

 

Ik ga die kerel van de advertentie is mailen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke.. ik kreeg een mail terug en natuurlijk is het gewoon een automatische berichtje, die hij/zij kopiert en plakt.

 

Zie hier de antwoord terug op me vraag:

 

Super gas saver is de enige klant goedgekeurd en geteste brandstofbesparing apparaat dat wordt gebruikt over de planeet onderzoek.

Het helpt klanten geld besparen op brandstof, periode!

Auto's taxi's bussen schoolbussen brand Trucks Ambulances Motor boten race auto's landbouw apparatuur materiaal Handling Services bouwbedrijven gepantserde auto diensten postdiensten politie gemeenten commerciële lijnen voor het goederenvervoer Leasing bedrijven levering diensten Trucking bedrijven pendeldiensten sneeuw verhuizingsdiensten diensten Limousine.

100% Tevredenheid van de klant gegarandeerd! Super gas saver is een magnetische frequentie resonator.

Door middel van haar gepatenteerde Neodymium super dirigenten genereert het de specifieke resonantiefrequentie die, wanneer via de brandstof lijn hebt geïnstalleerd, zal de koolwaterstof ketens in de passerende brandstof breuk.

Geen magneet of goedkope knock off ontwerp, ongeacht welke claims die ze maken, kan produceren het vereist flux patroon, en nog worden klein genoeg in grootte aan vrijwel alle installaties.

Wanneer brandstof moleculen worden blootgesteld aan de specifieke resonantie gemaakt door de Neodymium-magneten in de Super gas saver, verbranding worden efficiënter.

De Super GasSaver zorgt ervoor dat de brandstof uit te breiden, het versnelt verbranding en verbrandt meer van de brandstof die normaal als un-burned verontreiniging is uitgeput. In 1945, Felix blok (Stanford University) en Edward M. Purcell (Harvard University) waargenomen zelfstandig een interessant fenomeen betreffende de magnetische momenten van materie.

Wanneer een magnetisch veld wordt toegepast op bepaalde typen van de materie, uitlijnen de atoomkernen in de steekproef hun draai assen in bepaalde duidelijke richtsnoeren.

Sinds die tijd de betekenis van nucleaire magnetische resonantie (NMR) buitengewone proporties heeft aangenomen.

Vanwege zijn meerdere rollen in zowel chemische als biologische wetenschappen is NMR één van de snelst groeiende en meest gebruikte instrumentale technologieën.

Als gevolg van de eigenschappen van massa en lading, kernen lijken te gedragen als magneten.Deze kernen zijn ook draaien, en de draaiende elektrische ladingen genereren magnetische velden.

Wanneer een extern magnetisch veld wordt toegepast, vindt interactie plaats met de kernen. Waterstof is een dergelijke kern.

Er zijn twee mogelijke oriëntaties voor een waterstofion (H) van de spinnen in de kern van een atoom; het kan worden uitgelijnd met of tegen de extern magnetisch veld.

Het is mogelijk voor het meten van de frequentie van de elektromagnetische straling (radiogolven) vereist voor het wijzigen van de afdrukstand van het proton uit een magnetische dipool naar de andere, wat resulteert in een netto absorptie van energie door de waterstofkernen.

Wanneer de extinctie energie wordt gemeten, kan een NMR spectrum van het monster worden verkregen.

Aangezien het magnetisch veld constant tijdens NMR experimenten gehouden is, vereist elke kern een verschillende radio frequentie (genoemd een chemische verschuiving) voor resonantie optreden. Grafisch, is de x-as van de NMR spectrum de frequentie verschil tussen de onbekende compound en een verwijzing compound. De y-as komt overeen met het relatieve aantal kernen absorberen van energie op een bepaalde radiofrequentie.

Als brandstof in de brandstoftank zit, veroorzaken veranderingen in temperatuur en vochtigheid het uit te breiden en contract. Uiteindelijk, beginnen de moleculen van koolwaterstoffen in de brandstof te trekken elkaar, vorming van moleculaire clusters.

De Super Gas Saver, brengen de voedingsleiding brandstof, veroorzaakt de herverbinding van de geladen deeltjes rond de atomen die deel van de koolwaterstof moleculen uitmaken.

Dit dwingt de moleculaire clusters te breken en uit te breiden.

Meer zuurstof zal nu gecombineerd met meer van deze moleculen koolwaterstof, die niet langer in clusters, voor betere, efficiëntere verbranding in de zaal afvuren.

Aangezien brandstof nu meer efficiëntbranden is, is het resultaat verminderde emissies, minder brandstof nodig te bereiken en handhaven snelheidsniveaus. Koolstof en vernis opbouw is uitgeschakeld, dus het verminderen van het onderhoud en verlenging van de levensduur van de motor. Een schonere en heter brandstof branden ook verhoogt PK en algemene motorprestaties

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan het taalgebruik te zien is het wss één of andere nigeriaanse prins die dat ding verkoopt... koop dan beter dat ding voor in je aansteker, daar zit dan nog 'n lampje in.. dat ding doet dan tenminste IETS :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan het taalgebruik te zien is het wss één of andere nigeriaanse prins die dat ding verkoopt... koop dan beter dat ding voor in je aansteker, daar zit dan nog 'n lampje in.. dat ding doet dan tenminste IETS :P

 

WHAHAHHA IDD :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem/haar een mail gedaan, met erin:

 

Dit is dus net als een ijzeren draadje die extra vermogen aan je motor geeft, NEP DUS.

 

Met onvriendelijke groet.

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reactie terug:

 

Niks nep deze resonator werkt perfect zolang jij het niet hebt geprobeert weet je het niet.

Heb er al zo veel van verkocht en ze werken perfect.

m.v.g willem

 

Mijn reactie terug:

Oke, zal het ook werken op mijn Porsche 911? hij verbruikt met een rustige rijstijl, ongeveer 1:3. (heb er geen, maarja Just4Fun :D hoewel Vw Passat ook voor een heel klein deel een Porsche mag zijn :mrgreen: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reactie terug:

 

Werkt zeer goed hier nog een montage filmpje, maar me vraag is nog steeds niet beantwoord.. :x:mrgreen:

 

Ikzelf kan het niet bekijken, anders is me data zo op.. :(

 

Weer reactie terug:

 

Zeker werkt op elke brandstof verbruikende auto of boot motor.

Met het verbruik van jou auto mag je er wel twee op zetten.

Maar een is voldoende gewoon proberen je zult versteld staan.

gr willem

 

Ik geef het op, ik moet veels te hard lachen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik er nu 'ns in één keer zes van die dingen monteer... met 'n beetje geluk loopt m'n tank dan voller :?:

 

Enige dat dat ding misschien ZOU doen, is je brandstofleiding dichtknijpen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet geloven al die onzin..... maar ozzy een 911 1:3 ????? ik heb er zelf 1 maar die slechte waardes heb ik nog nooit gehaald ;) ik rij met de 911 1:6 - 1:9 :mrgreen:

 

Hier een foto met mijn buurmeisjes, was driver voor het gala-feestje onlangs ;)

Foto-RDVC8KTP.jpg

 

En zo knap gepoetst altijd... zelfs Jeroen kan hier niet tegenop bijna ;) (foto in amsterdam gemaakt)

 

Foto-HD3I4ZWL.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lulde ook maar wat hoor, maar hele tijd flink doortrappen, haal je die waardes wel hoor :wink:

 

Maar ik vind die dure Audi erachter wel mooier.. :embarassed::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je met hoeren-sloep, een pooierbak?? Dan wil me pa graag in een pooierbak rijden :lol:

 

Maare misschien moet jij dat ding is proberen op die 3.2FSI, die je binnenkort wilt gaan kopen, misschien rijd die net zo zuinig als een 2.0TDI :!::!::mrgreen::mrgreen:

 

Edit:

Uuhm 1:8 op de Autobahn?? reden jullie met CC aan en dan op 130 ofzo?? :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 3.2 rijdt minder zuinig.... als de 2.0TDI maar de V6 is krachtiger.... en ik wil zo af en toe nog wel iets achter de auto hangen maar dat is niet vaak (daar heb ik mijn werkauto voor ;) ) dus ik denk wel dat ik in de 2.0tdi snel uitgekeken ben aangezien ik altijd 'grote' motoren heb gereden/rij..... en mijn vrouwtje die rijdt zoals nu het meeste/dagelijks met de DD (DailyDrive)

 

Mijn werkauto is een crafter 50 met een totaal gewicht van 5,5T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig wat een onzin: resonerende magneten en dat allemaal zonder electrische kabeltjes. (Als mijn kompas van de GPS maar niet in de war raakt hiervan!)

 

Waarschijnlijk is ie er nog vergeten bij te zetten:

 

Doordat de moleculen zo prisma gewijs worden geordend in uw brandstofgallerij dankzij onze Neodymium super dirigenten , kunnen deze beter deelnemen aan de verbranding. Hierdooor is het vermogen van de motor ook met 65% toegenomen.

 

Oei: JD moet zich nu laten omscholen.

 

Ik heb trouwens ook zo'n speciale hardheidsmagneet op mijn ruitensproeiersysteem gezet zodat ik schoner water heb met wissen.Voor die tijd vulde ik het systeem met Bar-le-Duc maar nu gewoon met regenwater. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet te vergeten: als je zo 'n ding steekt, krijg je meer grip op je voorste wielen, omwille van het extra gewicht aldaar :!: dus je weggedrag wordt ook nog eens *tig procent verbeterd

 

dat installatiefilmpje is trouwens ook wel lachen... als je ziet hoeveel moeite 't die vent kost om twee strapbandjes aan te trekken, heeft daar zelfs nog 'n tang voor nodig (dafuq?)

kwestie van 't filmpje niet op vijf seconden klaar te hebben, I guess?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die kerel gewoon letterlijk zo hard uitgelachen he en nog probeerde hij me een andere product van hem, mij aan te smeren :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Worden de verkeerslichten ook beinvloed door die wondermagneet?

 

natuurlijk al de lichten die je tegen komt springen masaal op groen ( daarom die brandtsofbesparing )

om nog maar te zwijgen over het aantal pk wat toeneemt , want een betere verbranding is ook 20 procent aan pk winst

en zonder het te beseffen heb je dan guymodlampen en leds in het interieur en ook verlaging en velgen

wat een wonder magneet

en dat voor maar ....... euro

waar wachten jullie nog op voor dit te kopen

 

tijdelijk actie nu 1 kopen 2 de gratis voor rond de leiding van het kraantjes water , 50 procent besparing van water

dus trug verdient op 35 minuten ( na een douche van uw vrouw) :mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden