Ga naar inhoud
  • 0

Brake Pads


Charles16v

Vraag

Krijg de melding dat de remmen aan vervanging zijn.

Waar kan ik het beste de blokken halen.?? Schijven zijn nog goed.

Is dit trouwens goed zelf te doen heb bij mijn vorige wagens het ook wel gedaan maarja dit is weer wat nieuwere techniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij Autohaas (in) Zutphen kan je tot 35% korting krijgen. Je kan ze effe mailen hoeveel het gaat kosten incl verzenden (als je er niet heen wilt rijden)

 

ALLE VAG-onderdelen kunnen er besteld worden, op de manier die ik hieronder aangegeven heb. Dus ook evt remblokjes of interieurdelen. Er geldt afhankelijk van het product tot wel 35% korting op de normale dealerverkoopprijs.

 

Autohaas Zutphen

Brinkhorst 25

7207 BK Zutphen

055 539 5540 (ovv VW Passatclub)

Email: Magazijn Zutphen, Albert Schneider (ovv VW Passatclub)

 

Wel even vermelden dat het via de Passatclub gaat. Het kan uiteraard ook verstuurd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Autohaas Zutphen is een Vw dealer.. mail ze of bel ze, zeg wat je wat je wilt, ze vragen automatisch je kenteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb ze binnen de remblokken. Super service bij Autohaas.

 

Volgende week eens beginnen. Trouwens de zuigers in duwen of draaien.?

 

Bij een 3C remzuigers voor en achter voorzichtig terugduwen met stukje gereedschap, beslist niet draaien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Remblokken voor is eenvoudig zelf te doen. De blok met slijtindicatie (zat/) zit bij mij links voor binnenkant - het is namelijk maar eentje. Ik heb het laatst geluk gehad, moest de buiten manscheten van de andrijfassen vervangen (alle twee gescheurd - controleer deze ook! - onze passat heeft 240.000 km gelopen) - linker kant, remblokken 50% - rechter kant 1 x 50 andere misschien nog 0,1 mm en dat was niet de indicator kant. Cylinder met een grote tang zachtjes terugdrukken - verder is het plaasten/ vervangen geen probleem. Afkeurmaat schrijven volgens mij 19 mm? Die van mij waren noch 21,5 als ik het nog goed heb onthouden (of was het 23,5 en 21 afkeurmaat?)

 

gr. Helge

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden