Ga naar inhoud

Deze wagen bij iemand bekend?


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn oog laten vallen op 2 wagens een Volvo V70 en een passat... de passat is een 2008'er met 199.xxx km's en is een Individual uitvoering.

 

Kan iemand mij advies en raad geven over deze wagen (of wellicht is deze wagen hier bekend?)

 

http://www.autotrader.nl/auto/volkswagen/staphorst/4dxmf/volkswagen-passat-variant-20tdi-170pk-dsg-individual-leer-navi-xenon-18/detail/?zoekopdracht=volkswagen-passat%7Cbrandstof-bevat-diesel%7Cprijs-van-12000%7Cbouwjaar-van-2005%7Csorteer-op-prijsvolgorde-en-prijs&trefwoord=variant%20xenon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat houdt die motorcode in? in goed model Mathijs of niet? Zou niet willen dat zo'n wagen uiteindelijk ook wordt gedemonteerd net als mijn oude V6 Variant (en dat was een lekkere wagen ;) )

 

Ben aan het zoeken hier op het forum maar krijg iedere keer die gekke google-site met gevonden 'voorwerpen' :mrgreen: ... is dit goed of doe ik zelf iets niet goed? Ik tik in "Individual"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is wel bomvol met opties, standkachel met timer en afstandsbediening, ACC-cruise control, electrische achterklep. Zie je niet vaak af-fabriek.

Individual heeft bruin stiksel bij de mof om de DSG en in het geperforeerde stuur, is erg mooi.

Inderdaad jammer dat het geen CommonRail is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik de kofferbak geen chromen lijst en geen chromen greep om de laadvloer omhoog te halen.

Maar voor de rest lijken de andere highline-gadgets erop te zitten.

 

Dan is de vraag of de voetverlichting, leeslampjes achterin, rode lampjes in de 4 deuren, e.d. erop zitten.

Is muggenziften, want verder zit er veel op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info mannen ;) Ik heb net nog even de foto's zitten te bekijken en vind het zelf nog steeds een strakke bak, wat is duur qua prijs? Heb zelf een Touareg in te ruilen dus ben benieuwd hoe dit financieel uitgaat pakken ;)

Zal vast weer schrikken worden... mijn vrouwtje vind het een mooie gave wagen en de bekleding noemt zei bij'en leer (door die strepen :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Touareg bevalt ook best goed... en is een fijne rijders wagen, maar sinds wij een kleine hebben (bijna 1 jaar inmiddels) is mijn vrouw minder gaan werken en rijden.... dus er wordt nu gezocht naar een voordeligere oplossing.

De Passat is dan een uitkomst... lekker luxe rijden voor een betaalbare prijs (qua onderhoud, belasting, verbruik ed.)

 

Zijn er hier meer mensen die een Individual uitvoering rijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden