Ga naar inhoud
  • 0

Airco problemen


YNYC

Vraag

Hello allemaal,

 

vorig week naar duitsland gewest, was warm 30 graden, toen begin mijn aircoo pomp of de riem die trouwens nieuw lawaai te maken net als een oude auto aan het starten ken jullie dat toch.

 

daarna de motor liep niet lekker moes aircoo uit dan ging hij normal doen, de ander opmerking is de climaatcotrol display ging knipperen met alle symbolen die je heeft.

 

aircoo cool nog maar als hem pakt, het is net als hij 3 minute werkt en 1 minute uit gaat

het gaat hier om een passat variant 1.9 130pk uit 2003

 

ben naar garage geweest, monteur denkt aircoo pomp kapot

 

help

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

heb dit met mijn vorige auto gehad, Golf IV uit 2001 , was de automaitsche airco koppeling.

Die liet toen vast waardoor uiteindelijk de multiriem brak, moest toen afgesleept worden omdat er geen multi riem voorhanden was.

Auto is naar de VW dealer gebracht en koste toen ( eind 2005) ruim 600 Euro.

ik had de auto toen net een half jaar en was er niet echt blij mee, maar daarna nooit meer problemen gehad.

gr marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

bij een Passat mag die riem wel breken aangezien die alleen de airco aandrijft, ik heb gister een nieuwe pomp onder een 3B gezet die ook dat probleem heeft gehad.

 

Voor een nieuwe Hella compressor, incl nieuwe filter/droger en vulling was die klant 460 euro kwijt bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden