Ga naar inhoud
  • 0

Onder grill spuiten


niwdecire

Onder grill spuiten  

21 leden hebben gestemd

  1. 1. Onder grill spuiten

    • Niet doen
      16
    • Wel spuiten
      5


Vraag

Ik heb wat spuitwerk in gedachten maar weet niet of het staat.

Heb ff een foto bewerkt zoals ik het wil hebben, het gaat maar om het idee hoe ik het wil hebben.

De Grill wordt grijs en zonder VW logo.

Al het commentaar is welkom.post-9617-1423827385,92_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Moet het toch eerst in het echt zien voordat ik een oordeel kan geven ;-)

Daar gaat het nu net om als ik het laat spuiten en het ziet er niet uit heb ik kosten voor niets gemaakt.

Ik heb volgens mij dit nog nooit bij een 3BG gezien.

Ik kan natuurlijk ook de roosters waar de mistlichten in zitten en het midden rooster laten spuiten spuiten :?:

Ik wacht het nog ff af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die stukken van de roosters waar de mistlampen inzitten heb ik ook laten spuiten staat m goed al zeg ik t zelf. Maar die van mij is dan ook zwart dus dat ziet er weer heel anders uit.

 

Probeer het anders eens af te plakken met grijze Ductape dan is het wat makkelijker te zien vanuit verschillende hoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die stukken van de roosters waar de mistlampen inzitten heb ik ook laten spuiten staat m goed al zeg ik t zelf. Maar die van mij is dan ook zwart dus dat ziet er weer heel anders uit.

 

Probeer het anders eens af te plakken met grijze Ductape dan is het wat makkelijker te zien vanuit verschillende hoeken.

Is een goed idee ff met ducktape proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bedoel je zoiets?

 

waarschijnlijk te vinden op ebay.cn

Zo iets bedoel ik, maar als de foto recht voor was geweest zag je het beter

Sorry 1e foto kwam niet door zie hem nu wel maar is niet goed te zien.

Ik ga er nog even diep over na denken, want als het gespoten is kan ik niet meer terug :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vind het geen porum, de snuit is het mooist in origineel dikke grome logo. en grome strip over de lamellen, helemaal klaar.

wat je kunt doen is de lamellen dan zwart laten en onderbumper en staanders in de ondergrille spuiten, en dan rondom. Das nog tot daar, maar iliet het mooi oem.

origineel is moo igenoeg, en vreemd spuiterij vernield vaak meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden