Ga naar inhoud
  • 0

oliepeil


TinusTG

Vraag

Na een melding dat mijn oliepeilcensor kapot was deze maar vervangen. Die melding is nu weg maar de melding datik het oliepeil moet controleren blijft komen terwijl het peil goed staat.

Iemand een idee?? Hoe storingen resetten (heb de + pool een tijd er af gehad maar dit hielp niets).

 

Gaat over een 3C 2.0 tdi bkp uit 2006..

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

In eerste instantie ging het lampje idd uit,helaas gingen er twee branden: ESP en die van het stuurhuis (geel). Daarna nog een keer gedaan en nu branden er drie: oliepeil en de net genoemde..

 

Iemand met VAGcom in de buurt van Tilburg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
gewoon ff een rondje gaan rijden. Gaan die 1e 2 iig wel weer uit

 

Klopt, dit maakte Kanerr ook mee met zijn 3C, na een blokje om rijden waren die 2 weg..

 

Dus nergens paniek voor nodig Maarten :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Klopt als een bus.. de twee gingen uit.. die ene blijft nog branden.. hij was weg maar daardat die twee lampje gingen branden hetb ik de polen nog een keer of twee tegen elkaar gehouden.. toen ging hij weer branden.. Morgen nog maar eens proberen.. laat hem sowieso uitlezen deze week..

 

Bedankt voor de tips!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

@ozzy40: ik ben een en al stress als het over de Passie gaat.. hij rijdt zo lekker maar wat een kwalitatief K%$ product..

 

Tja.. ik heb nog niks meegemaakt, behalve de draagarmrubbers en dat was het ook voor mij.. effe afkloppen, ik wil het wel houden zo :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden