Ga naar inhoud
  • 0

tikker richting aanwijzer tikt als een malle


Weedz

Vraag

Hallo

 

Ik heb sindskort dat de tikker van de richting aanwijzers blijft tikken of op onverklaarbare momenten gaat tikken.

volgens mij gaan de richting aanwijzers zelf neit branden, en is het echt alleen het geluidje wat achter het dashboard wegkomt.

 

ik heb zelf nog niet uitelkaar gehad om te kijken,ik zou eerst willen weten of andere mensen dit al een keer gehad hebben en wat er eventueel tegen te doen is....

 

alvast bedankt

 

Wietse

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ist zo denk je ? als hij tikt gaat er geen lampje aan in het dashboard van een knipperlicht indicator.

dat doet hij normaal wel als je of richting aanwijst of alarmlichten aan zet. nu dus niet.

 

Maar goed ik neem hem mee in de lijst der oplossingen Tnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zelf ondervonden of ligt aan de hendel. Die kan je even schoonmaken: http://passatclub.nl/viewtopic.php?f=159&t=43664

 

 

als ik dat zo zie is het niet "even" schoonmaken. lijkt me een behoorlijk gefrot om alles los te koppelen voor alleen het schoonmaken. Verder lijken de symptomen typisch op wat ik ook heb dus die 99% kan wel waar wezen.

 

hmm maar ff kijken wat ik dan ga doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Spuit er eens van buitenaf flink contactspray of WD40 in (dus in het binnenwerk van je richtingaanwijzerhendel). Komt door kleine stukjes koper van de contacten in de schakelaar aan je stuur die dan meegenomen worden in het vet dat in de schakelaar zit en dan ongewenst contact maken. Is inderdaad slijtage. Als ruim inpsuiten niet hellpt, dan moet er toch een nieuwe richtingaanwijzerhandel komen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zelfde gehad met mijn Golf IV TDI , was de knipperlicht hendel , bij mij gaf ook de cruisecontroll in en uitschakelen een tikje in mijn knipperlicht relais.

Nieuwe handel op marktplaats gekocht voor 25 euro ( half jaar geleden)

probleem was toen opgelost

had ook geprobeerd met contactspray maar haalde niets uit.

gr marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden