Ga naar inhoud
  • 0

1.8t benzine lucht


rob 1.8turbo

Vraag

goeiedag ik heb de zoekfunctie ook al gebruikt maar niks gevonde betreft mijn probleem

sochtens als ik mijn passat start hangt er een benzine lucht in en om de auto het blijft zo heel de rit naar mijn werk (25km)

als ik savonds weer naar huis rijdt ruik ik niks het betreft een 3bg 1.8t alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

nee ik heb een sedan, ik heb alles al gecontroleerd zoals evap,koolstoffilter,brandstoffilter,carterventilatie,brandstofleidingen.

ik heb de auto ook uit laten lezen geeft geen fouten weer. ik weet het niet meer het probleem is onstaan nadat de auto een grotebeurt heeft gehad

maar dat is gewoon toeval denk ik weet iemand nog wat het probleem kan zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je de motorkap al eens gelicht bij een start 's ochtends, wellicht kun je een plaats lokaliseren. Daarnaast als je rijdend ook de benzinelucht waarneemt moet het wel haast vanaf de motor komen. Vieze/natte plek ergens rondom injectoren / afdichting van inlaatspruitstuk naar kop vh blok? Voor dat laatste even de afdekplaat bovenop kleppendeskel weghalen. Wellicht een lek bij de benzinedrukregelaar? Wat ook kan is een defecte koelwatersensor, bij een koude start (onnodig) extra benzine en dus wellicht een slechtere verbranding = benzinelucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden