Ga naar inhoud
  • 0

Led-kentekenverlichting Passat 3C SEDAN


Ozzy

Vraag

Ik wil binnenkort effe ledjes voor me kentekenverlichting (Passat 3C SEDAN) halen.

 

Wie kan me vertellen waar ik op moet letten, qua type fitting, afmeting van de ledjes enz.

 

Alvast bedankt

 

Ozzy

post-16456-1423827238,2879_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
:shock: Is dat roest bij de rechter schroef??

 

Nu je het zegt.. het valt me nu pas op :o

 

:ontopic: (voor off-topic, weet jij wel hoe je me kan bereiken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kentekenverlichting is C5W, oke dat weet ik nu, nu nog hoe lang zo'n ding is..

 

Ik las een tijdje terug 36 of 37mm, alleen nu weet ik het niet zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo'n hele lampje kost al gauw €45.. Dus liever zo'n geschroefde dan, of moet ik eerst de kentekenverlichting eruit halen, om te kijken of die geklikt is of geschroefd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Luie turk dat je bent, loop gewoon naar buiten en draai 2 schroefjes eruit en meet hoelang het lampje is. Dan weet je meer en kan je hem vervangen. :roll:

 

Zegt degene die het ook wil doen en tegen mij zegt: ik kijk wel even en toch niet doet?? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik heb deze:

 

http://www.ebay.de/itm/400220325167?ssP ... 300wt_1210

 

geven super licht, canbus en mooi koelelement achteraan.

12€ en geen verzendkosten, koopje dus.

 

Is deze geschroefd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Maar zijn die hetzelfde als die van een Sedan dan? jij hebt namelijk een Variant, straks past die niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zal morgen anders effe voor de zekerheid, die lampjes eruit halen (en opmeten..), Paps vind het best :mrgreen: (anders had ik nog stiekem zelf gedaan, alsof die erachter zou komen :lol: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zal 100% zeker passen ...

 

Er staat 39mm lang, zag ik toen net, ik hoorde laatst van iemand anders het juist 36 of 37mm hoort te zijn.. :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik heb deze:

 

http://www.ebay.de/itm/400220325167?ssP ... 300wt_1210

 

geven super licht, canbus en mooi koelelement achteraan.

12€ en geen verzendkosten, koopje dus.

 

Is deze geschroefd?

 

Ozzy dat is gewoon een losselampje die je in de huidige originele behuizing monteert op de plek waar eerste het gewone lampje zat. Die heb ik ook 2 keer geprobeerd maar na 2 tot 3 maanden begeven ze het ivm vocht. Gezien bij jou een schroefje roest heeft denk ik dat je ook wel wat vocht binnen in zult hebben. Ik adviseer je dan om iets meer geld uit te geven en zo een compleetje setje met behuizing te kopen want dan zit je lampje beter afgeschermt tegen vocht.

Ik heb laatst de onderstaande via ebay gekocht en het kost inc verzenden €31,70 en als je ze besteld heb je ze ongeveer met een weekje thuis.

 

http://www.ebay.nl/itm/VW-LED-Kennzeich ... 1e6439eb41

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Ozzy dat is gewoon een losselampje die je in de huidige originele behuizing monteert op de plek waar eerste het gewone lampje zat. Die heb ik ook 2 keer geprobeerd maar na 2 tot 3 maanden begeven ze het ivm vocht. Gezien bij jou een schroefje roest heeft denk ik dat je ook wel wat vocht binnen in zult hebben. Ik adviseer je dan om iets meer geld uit te geven en zo een compleetje setje met behuizing te kopen want dan zit je lampje beter afgeschermt tegen vocht.

Ik heb laatst de onderstaande via ebay gekocht en het kost inc verzenden €31,70 en als je ze besteld heb je ze ongeveer met een weekje thuis.

 

http://www.ebay.nl/itm/VW-LED-Kennzeich ... 1e6439eb41

 

Dankje, ik zal van de week effe kijken ;)

Deze zijn wel goedkoper dan wat ik had gevonden, die kwam uit op 45 a 50 eu.. :shock:

Maar deze passen gewoon op een 3C SEDAN als ik het goed gelezen heb :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden