Ga naar inhoud
  • 0

Welke temperatuur sensor


BARRY_TDI

Vraag

Wie kan mij helpen. Ik heb vorige week een temperatuur sensor voor mijn 3BG 1.9 96 kw uit 03-2003 besteld en binnen gekregen.

Wat ik heb gehad is een groene kop met 4 pinnen(059919501A). Ik heb er echter eentje met 2 pinnen.

Wie weet dit artikel nummer? Ik heb zaterdag stom genoeg niet naar de kleur gekeken wat ik nu heb, zag alleen 2 pinnen.

 

Nu is het zo dat beneden bij de radiateur ook een sensor zit met een schuif klem en die heeft wel 4 pinnen. Is dat ook een temperatuur sensor en kan ik die ik binnen gekregen daar op zetten ?

 

Alvast bedankt voor de moeite!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik zal het niet weten???? Autohaas stond ook al te klapperen met zijn oren toen ik het had over 2 pins sensor en vraagt nu mij om een onderdeel nummer. Vandaar mijn post! Ik heb ooit van een '99 3B de sensor vervangen, van zwart naar groen. Maar hoeveel pins dat was??

In ieder geval bedankt voor je reaktie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Update

 

Het is gelukt! Ik zat bij de verkeerde sensor te kijken.

Dankzij een linkje van David heb ik de juiste sensor gevonden en vervangen!!!

 

Kan het kloppen dat ie nu ook feller trekt of verbeeld ik het me??

zo te horen heb je de ECU vervangen door een gechipte :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee echt waar, voel de turbo inkomen bij 2000rpm.

Ik heb wel de slangen schoongemaakt. Zat een hoop olie in. Is dat trouwens normaal zoveel olie

 

Zal me wel verbeelden, maar rijdt nu een stuk beter. Kan me ook niet voorstellen dat alleen de sensor dat kan zijn :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden