Ga naar inhoud

Nieuwe passat halen is vragen om problemen?


Insane J

Aanbevolen berichten

Ik was sarcastisch.. 'VOLGENS DE BOORDCOMPUTER' en iedereen weet dat de boordcomputer nooit het goed heeft..

 

Trouwens, de 2.0tdi is pas zuinig ALS je lange afstanden gaat rijden, anders kan je beter een 1.9TDI Bluemotion halen.. maarja de 2.0tdi blijft en is fijner dan de 1.9tdi in ieder geval (eigen mening)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ja ik zelf vind dat wel meevallen tot nu toe... en qua vermogen viel het me ook tegen. Ik heb zelf de 90pk 1.9 tdi en zoveel verschil merk ik eigenlijk niet tussen die van mij en zo'n 2.0 tdi.

 

Ach, morgen weer een dag en ben heel benieuwd! Kga een 1.9tdi sportline bekijken... can't wait!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merk je niks??? ik merkte behoorlijk wat, ons oude Bora 1.9tdi 90pk is niks vergeleken naast deze.. :shock:

(Terwijl de bora ruim 200kg lichter is dan deze Passat 2.0TDI)

 

Vooral op de Duitse Autobahn.. tot de 180-190 ging het heel erg makkelijk en daarna gaat die langzamerhand door tot 210-220..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan wel zo zijn.. maar in ze 3 met 50, plank gas en ik wordt vol in me stoel gedrukt.. en dan zit ik al tegen de 120 aan :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan wel zo zijn.. maar in ze 3 met 50, plank gas en ik wordt vol in me stoel gedrukt.. en dan zit ik al tegen de 120 aan :mrgreen:

Je zit gewoon te jokken.

Met dat soort rijgedrag haal je nooit de verbruikcijfers die je noemt :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

velen malen beter???? Heb net in een 2.0 tdi 6-bak gereden en die was echt ONZUINIG!!!! niet normaal... Had 144.000 gelopen en verbruikte bij 80km/h 5.6L/100km, bij 100km/h 6.3L/100km en bij 120km/h 6,8L/100km

 

Voor de duidelijkheid, mijn 3b 1.9 Tdi 5-bak doet bij 80km/h 4,5/100km, bij 100 km/h 5.0L/100km en bij 120km/h ongeveer 5.6L/100km! Vind ik echt een enorm verschil zeg!!!

 

Kga morgen weer op autojacht, kga er drie bekijken! Waarvan 2x passat en 1x Jetta denk ik.

 

Als ie nog "koud" is verbruikt ie natuurlijk meer, maar bovenstaand is inderdaad vrij veel, niet normaal iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan wel zo zijn.. maar in ze 3 met 50, plank gas en ik wordt vol in me stoel gedrukt.. en dan zit ik al tegen de 120 aan :mrgreen:

Je zit gewoon te jokken.

Met dat soort rijgedrag haal je nooit de verbruikcijfers die je noemt :P

 

Was het maar zo'n feest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jetta 1.9TDI met DSG rijdt zaaalig! Weliswaar niet zoveel power als de 2.0TDI in de Passie, maar rijdt echt geweldig. Voordat ik deze Passat heb gekocht heb ik ook een testritje gedaan in een Jetta. Had die in principe ook gekocht, maar ging wat mis (koper verkocht zijn auto niet meer...)

Anyway, als ik de Jetta had gekocht chipje erop en klaar ben je.

 

Ik rij momenteel met een 2.0TDI BKP, dus eentje uit de 'slechte' serie, maar hij is zuinig (gemiddeld 1 op 17kilometertjes) en voldoende kracht. Met een 2.0 moet je niet hele tijd gaan zitten trappen. Dan is hij echt onzuinig. Als je rustig rijdt en met beleid kan rijden, is hij lekker zuinig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden