Ga naar inhoud
  • 0

abs/esp lampje


wilfred32

Vraag

hoi allemaal ik heb sinds gisteren een probleem het abs/esp lampje blijft branden. het lampje lichtte wel vaker sporadisch op maar ging weer uit nadat ik de auto opnieuw startte nu blijft hij branden na het starten. moet ik de auto laten uitlezen en wat gaat dat ongeveer kosten heb nl net nieuwe distributieriem/waterpomp/multiriem en dat hakte er aardig in.

btw het is een passat 2.0 20v uit 2003

vr gr wilfred

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Uitlezen bij de dealer kost rond de €50,- volgens mij.

Ik zou even op de Vagcom kaart kijken wie er bij jouw in de buurt zit en die persoon even een pb-tje sturen, is normaal gezien aardig wat goedkoper. :wink:

 

Vagcom kaart vind je bovenaan het forum, in de blauwe balk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als de abs/esp lampen branden trap de rempadel en controleer of alle remlampen branden, het kan zijn een remshcakelaar of remlampje die af en toe niet goed doet , tenminste dat was het geval met me waar een lampje kapot was, en die abs/esp lampen branden nooit meer daarna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Probleem opgelost het was de stekkerverbinding van het esp kastje onder de achterzitting,had dus niks met de abs te maken.

Matthijs bedacht dat ik er een beugel oid overheen kon zetten, da ga ik dus laten maken bij de td op de zaak.

Ik word ook gelijk donateur.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb sinds gisteren ook het probleem met abs esp lampjes die gaan branden op mijn dashbord.

Gebeurt tijdens het rijden , en als ik dan motor afzet dan is het weg.

Soms komt het terug.

Ik begrijp dat het esp kastje onder de achterzitting zit , maar waar moet ik dan zoeken , en hoe ziet het er uit.

Ik denk dat het door een hobbel in de weg kwam , maar weet dit niet zeker , en denk dat er dan ook een contact of zo iets loszit.

Heeft iemand hier iets van een foto van misschien die hij hier kan posten?

bijvoorbaat dank.

gr Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden