Ga naar inhoud
  • 0

PDC ingebouwd, 1 draad over (kufatec kabel)


variant B5.5

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik neem aan dat dit draadje er voor is dat als je de trekhaak gebruikt, en de stekker in de doos stopt de parkeerpiepers achter worden uitgeschakeld. Anders piepen ze de hele tijd. Meestal zit er voor deze optie (bij de nieuwere trekhaken) een microswitch in de doos.

Stond dat niet de beschrijving van Kufatec?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de PDC werkt perfect zonder de aangesloten draad. ben echter nogsteeds benieuwd naar het doel van het draadje.

je zou denken dat als er een stekker aangesloten is de pdc uitgeschakeld word en dat de draad daarvoor is. ik zie alleen niet hoe.

het is een orginele vw passat pdc (3B0 919 283 ) daar zit geen knopje op. vrij zinloos ook omdat deze links achterin weg gebouwd zit. kom je niet echt lekker bij zonder schroeven draaier.

 

zou de draad misschien aan een schakelaar kunnen zetten zodat ik de pdc van voor kan uitschakelen.

misschien als het morgen droog is

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

idd, de meeste nieuwe dozen hebben een schakelaartje erin voor de mistlampen, dwz dat als de kar aangesloten is het schakelaartje de stroom omleid zodat de lamp op de auto niet(hinderlijk) brand..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dat draadje moet aan gesloten worden in de stekkerdoos van de trekhaak ( 13 polige stekkerdoos !!! ) dat draadje is er voor dat als je een caravan of kar erachter heb en je zet de auto in zijn achteruit dan gaat meestal de pdc piepen omdat hij de caravan of kar dan ziet , dat draad je doet het zelfde als dat van je mist achter licht van de auto die gaat als het allemaal goed is aan gesloten ook uit als er een kar of caravan achter de auto zit

 

dus je zou even kunnen kijken bij de kabel boom van de stekkerdoos of je nog een draad over heb mits je een 13 polige stekker heb natuurlijk want in een 7 polige stekker zit de pdc uit schakel functie niet

 

hoop dat hier wat mee kunt

 

gr mike

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden