Ga naar inhoud
  • 0

aandrijfas van goud???+ foto's v/d verlaging


dragon76

Vraag

Tijdens het verlagen van de passat ( ouwe set van Oele ) viel de naaf links van de krik waardoor de aandrijfas uitelkaar werd getrokken,heb hem wel weer in elkaar gedrukt gekregen maar tijdens het rijden begon ie te schudden dus was ie toch stuk en zat idd erg veel speling op,heb het over de homokineet aan bakzijde. Nou ja maar naar de garage gebracht,een uni. en die constateerde dat ie niet meer te maken was,dus ik dacht gooi er maar een nieuwe onder klaar... Aandrijfas alleen te verkrijgen bij de dealer en stond in back order. Toen de prijs...€ 500 :shock: Waarom is dat ding zo duur bij de a6 had ik er bijna 2 voor!! :angry: en waarom kun je hem alleen bij de dealer krijgen en nog als ruilartiekel ook. Tot zover mijn eerste grote kostenpost aan de passat, door mijn gehobby dat wel :embarassed: PS maar de verlaging staat hem super!

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
: PS maar de verlaging staat hem super!

 

Gr Jeroen

Dat vraagd om een foto he.

 

Bij deze Edwin,het mooie weer moet je er maar bij denken hahaha

 

 

 

IMG_20120505_114648.jpg

 

IMG_20120505_114622.jpg

 

En zo stond ie eerst,beetje vervroegde uitvoering van alltrack hahaha

 

IMG_20110925_172622.jpg

 

IMG_20110925_172646.jpg

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Staat stukken beter!

Ik heb ook het idee dat de mijne achter ietsie lager stond met deze set, maar dan wel met volle tank.

 

Kreeg je de veerpoten voor nog een beetje uit,- en in de fuse (of wat dat ding heet waar dat in zit)?

 

Ps, is dat je huis?

Wel iets anders dan mij 28 onder 1-kap woning (oké, rijtjes huis).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
welke set heb je er onder? Hoeveel verlaagd?

 

Achter mag die nog wel iets zakken lijkt het wel...

 

Mooie auto dat zeker...

 

Dank je Bjorn. Het is de ouwe set van Oele,dus met originele dempers en veren van MAD,de verlaging is ongeveer 3cm en dat vind ik genoeg Dat ie achter wat hoger staat vind ik niet zo erg,aangezien we regelmatig volle bak hebben,ik,vrouw,2 kids binnenkort 3 en een hond van ongeveer 40kg hou ik dus liever wat ruimte over hahaha.

 

En Edwin,nee is helaas niet mijn huis maar die van m'n schoonouders,heb zelf een 2 ondereenkapper waar ik ook tevreden mee ben hoor hahaha

 

De veerpoten gingen er wel makkelijk uit,bout eruit,een keg ertussen zodat ie wat kon "wijken "en wat WD40 ertussen. Toen met een kunstof hamer aan de onderzijde van de veerschotel tikken en toen kwamen ze er redelijk makkelijk uit,alleen toen viel de naaf aan 1 kant van de krik zoals je gelezen had :embarassed:

 

Gr Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden