antonio Geplaatst 7 maart, 2007 Auteur Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2007 Aangezien ik nog geen bericht heb gekregen van Autolichtstad Veldhoven (ex Bongers) hebben we maar gebeld. Receptioniste die wist te melden dat er normaal gesproken wel garantie opzit maar dat ze de auto eerst moeten zien. Met andere woorden ik weet nog niets en ga er morgen langs. Als het morgen niet regent, anders zien ze het niet, dan ga ik er ff langs. Ik neem vast een paardekop mee .... going to matrasses (of zo iets)
NMGN Geplaatst 7 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2007 Ja Antonio ik ben ook erg benieuwd wat ze zeggen ik moet ook nog langs de dealer voor hetzelfde verhaal maar andere plek.....op de raamstijl van de bijrijderskant...en een paar kleine plekjes op de achterklep....
robbietdi Geplaatst 7 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2007 Dat heeft die van mij ook. Zelfde plek zelfde deur. Ook maar eens naar laten kijken na de vakantie. Wel beniewd of dit onder de garantie valt en zo ja wat ze er aan gaan doen. gr
NMGN Geplaatst 7 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2007 Haha rustig Antonio!!! Ik snap je wel een beetje maar bij jou lijkt me zowiezo garantie omdat hun hem al eerder gemaakt hebben daar....
tdi tuning Geplaatst 7 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2007 Hoeveel jaar lak garantie zit er eigenlijk ep een vw? Ik heb namelijk ook roest onder de achterruit(variant) Of zit daar een soort van coulance op? gr marko
NMGN Geplaatst 7 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2007 Naar mijn weten 12 jaar op carrosserie van binnenuit.... Heb je die r&%st meteen onder je ruit of gewoon midden op de klep?? Bij mij is het namelijk midden erop....
antonio Geplaatst 7 maart, 2007 Auteur Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2007 Naar mijn weten 12 jaar op carrosserie van binnenuit.... Ik denk 6 jaar
NMGN Geplaatst 7 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 7 maart, 2007 Ik ben afgelopen za bij de dealer hier in Nijmegen geweest. Daar wist de verkoper te vertellen dat op de nieuwe modellen zeker 12 jaar zit. Alleen kon ie me niet vertellen of het ook voor de 3 B geldt... Daar moet ik nog voor bellen want de monteurs daar weten het wel. Als je op Autotrader de specificaties opzoekt staat er weer 12 jaar garantie dus is allemaal beetje vaag!!!!!!!!!!!
ReneR Geplaatst 8 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 8 maart, 2007 Antonio...? Heb jij toevallig chroome dakrails ? Niet standaard dus ? Want daar hoor ik het wel vaker van. Geen idee waaraan dat ligt maar bij Wealer Stealer Dealer in Limboland gebruiken ze dat iig als smoes om niet te hoeven overspuiten voor hun kosten.
antonio Geplaatst 8 maart, 2007 Auteur Rapporteer Geplaatst 8 maart, 2007 Hey René, idd ik heb chrome dakrails en die ook nog eens standaard. Ik ben nu gaan kijken in de auto en op de stickers staat het ook aangegeven. (3s1=chrome dakrails). Ik ben bij de dealer geweest. En ze gaan er naar kijken. Volgens Autolichstad centraal waar ik de email naar toe had gestuurd zit er maar 2 jaar garantie op een reparatie maar dit is spuitwerk en daar zit via de FOCWA 4 jaar garantie op. Dit wordt nog een leuke discussie. Maar Veldhoven was erg aardig en zei dat het wel goed kwam... We zullen zien. Ik heb ook nog gemeld van het stuurverhaal. Dat is die jongen nagegaan maar er is niemand die zo'n prijs had afgegeven. Even in kort had een prijs opgevraagd van het monteren van een stuur en toen kwam men aanzetten met een prijs van € 160,00 ex btw en kleine materialen. Vandaag vonden ze dat zelf ook wel erg veel ja ja . Ze hebben er zelf direct over teruggebeld om dat mede te delen.
antonio Geplaatst 8 maart, 2007 Auteur Rapporteer Geplaatst 8 maart, 2007 Ik ben afgelopen za bij de dealer hier in Nijmegen geweest.Daar wist de verkoper te vertellen dat op de nieuwe modellen zeker 12 jaar zit. Alleen kon ie me niet vertellen of het ook voor de 3 B geldt... Daar moet ik nog voor bellen want de monteurs daar weten het wel. Als je op Autotrader de specificaties opzoekt staat er weer 12 jaar garantie dus is allemaal beetje vaag!!!!!!!!!!! Ik heb gekijken in mijn boek: 3 jaar na aflevering geen lakfouten 6 jaar na aflevering geen doorrosten van binnenuit (wagens zonder volledig verzinkte carrosserie) 12 jaar na aflevering geen doorroesten van binnenuit (wagens met volledig verzinkte carrosserie)
NMGN Geplaatst 8 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 8 maart, 2007 Ja zie je wel had ik het dus toch goed want de Passat is volledig verzonken...alleen de Touran niet...(las ik toevallig vanmiddag op de site van VW NL ) Ben vanmiddag ook aan het bellen geweest, maar de man die er over gaat was op cursus Sorry Antonio dat ik er zo effe over doorga, want heeft eigenlijk niets met jou verhaal te maken. Van jou is garantie kwestie na het maken en bij mij is nog nooit iets aan gebeurt. Maarja ik las dat er nogmeer mensen met die roestplekjes zaten. Dus dank je dat ik je Topic zo mag lenen
antonio Geplaatst 8 maart, 2007 Auteur Rapporteer Geplaatst 8 maart, 2007 Dus dank je dat ik je Topic zo mag lenen Voor deze keer is goed
marco18T Geplaatst 8 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 8 maart, 2007 Flink balen zeg. Sterkte en succes ermee.
Ojke Geplaatst 10 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 10 maart, 2007 Je moet zeker teruggaan naar waar het hersteld is i.v.m garantie. Je moet ook even goed kijken daar waar de roest zich bevindt of daar de steun van de rail het dak niet raakt! Als dit punt het dak raakt zitten de viltjes die er tussen horen niet goed op z`n plek. Door trillingen en het gebruik van een dagdrager op de rail schuurt de lak door.
antonio Geplaatst 11 maart, 2007 Auteur Rapporteer Geplaatst 11 maart, 2007 Ik ben zeker teruggegaan en wacht nu op antwoord. Omdat het gerepareerd is bij VW Bongers en dat is nu Autolichtstad geworden. Moeten ze even kijken hoen wat. Maar ik laat me niet zo maar wegsturen ha ha ha.
Jeteka Geplaatst 11 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 11 maart, 2007 En anders haalt Antonio ome Vinnie er wel even bij
VW-18T Geplaatst 17 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 17 maart, 2007 Ja Antonio ik ben ook erg benieuwd wat ze zeggen ik moet ook nog langs de dealer voor hetzelfde verhaal maar andere plek.....op de raamstijl van de bijrijderskant...en een paar kleine plekjes op de achterklep.... Hé. op die zelfde plek (zwarte raamdorpel) zit er bij mijn auto ook roest. Ook bij de andere raamdorpels trouwens. Moet er nog een keer mee naar de VW. PS Antonio, succes met jou auto.
VW-18T Geplaatst 17 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 17 maart, 2007 Ja zie je wel had ik het dus toch goed want de Passat is volledig verzonken...alleen de Touran niet...(las ik toevallig vanmiddag op de site van VW NL ) Nog even beter naar jou foto gekeken. Heb jij nou bij je auto ook roest op de raamdorpel of alleen op de stijl? Even off topic: Waarin heb jij je auto verzonken?
Marcel van Es Geplaatst 17 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 17 maart, 2007 Ja Antonio ik ben ook erg benieuwd wat ze zeggen ik moet ook nog langs de dealer voor hetzelfde verhaal maar andere plek.....op de raamstijl van de bijrijderskant...en een paar kleine plekjes op de achterklep.... Hé. op die zelfde plek (zwarte raamdorpel) zit er bij mijn auto ook roest. Ook bij de andere raamdorpels trouwens. Moet er nog een keer mee naar de VW. PS Antonio, succes met jou auto. Hoi Ik heb ook wat zitten bij het raam op het zwarte gedeelte kwam ik toevallig tegen, ben benieuwd hoe het afloopt als jij bent geweest
antonio Geplaatst 28 maart, 2007 Auteur Rapporteer Geplaatst 28 maart, 2007 Na 3 weken niet gehoord te hebben, zijn we vandaag terug gegaan naar VW dealer. Na wat geharrewar over facturen enz. zijn ze het er over eens dat dit niet goed is. De spuiter geeft normaal gezien maar 2 jaar garantie maar toen hij de auto zag .... 8) Toen wist hij dat dit geen afgergde auto is maar een zeer goed onderhouden auto. Weer thuis gekomen ging gelijk de telefoon en ze gaan het maken op kosten van de spuiter Ik heb de Maguiars spullen niet voor niets gekocht. 16 april wordt het verholpen. Dus dan zien we weer verder of ze het goed doen Wordt vervolgd.
Jee13 Geplaatst 28 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 28 maart, 2007 mooi antonio ! Italianen mogen roesten deze niet, lol gr Jee
Aanbevolen berichten