Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja daar ben ik weer, niet geslapen vannacht. Mijn vrouw al zwaar geirriteerd.

Ik heb weer roest bij de dakrails. In 2004 heb ik daar al een zware discussie met de dealer over gehad dat heeft geresulteerd in het spuiten van het dak. En de rekening was sam/sam.

Ik was het daar niet mee eens omdat het roest betrof en geen lakschade zoals zij dat noemen...

Nu kijk ik gisteren eens goed naar mijn auto, en dat gebeurt niet vaak :embarassed: 8) , en zie ik dat de verf wee omhoog komt. :evil:

Ik heb de dakrails eraf gehaald en ja hoor roest :twisted::evil:

Ik geloof dat de auto alleen nat wordt als ik hem was want regen heeft hij al lang niet meer meegemaakt daar hebben we de Fiat voor (en die roest niet en is al 10 jaar oud)

Ik over de zeik en vrouw nog meer ...

Ik heb Autolichtstad vandaag een email gestuurd en benieuwd wat ze te zeggen hebben.

Wat denken jullie dat ze zeggen?

Ik denk dat het antwoord is: Alles komt goed als u betaalt zorgen wij ervoor dat het gemaakt wordt.

:twisted::evil::twisted::evil::twisted:

Duitse degelijkheid aan mijn hoela. Wordt vervolgd ....

• Reacties 246
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst

Als een Focwa bedrijf jou dak gespoten heeft heb je nog garantie en zeker als de roest op dezelfde plaats terug komt.

Als de dealer opkomt voor het geleverde werk en eventueel uitbesteed heeft,idem dito, alleen moet de dealer het regelen met het bedrijf(spuiterij in kwestie)

Ik vermoed dat ze bij het vorige spuitwerk de dakrails te snel eropgeschroefd hebben.

Hierdoor is de lak niet voldoende uitgehard en onstaat er onder de dakrails onthechting. Welke resulteerd in blaasjes en daarna weer roest ontstaat

Geplaatst

K zeg denk je ervanaf te zijn gaat het gewoon verder.

Hopen op medewerking van het vorige adres. En anders kijken wat de evt andere stappen kunnen zijn.

Succes

Geplaatst

Het is bij de VW dealer gedaan dus ik neem aan dat die garantie kennen.

Aangezien ik roest heb gezien in 2004 ga ik elke keer weer kijken je weet nooit. Het is echt net begonnen dus een normaal persoon ziet het niet maar ik ben niet normaal. Maar als je de bevestiging losmaakt zie je het wel beter.

In 2004 heb de VW dealer al meegedeeld dat ik liever mijn auto langer kwijt ben en dat het goed gebeurd dan dat ik hem direct terugkrijg en de lak bijvoorbeeld niet goed gedroogd is. Zoals nu waarschijnlijk gebeurd is.

In 2004 zater er op meer plekken roest nu alleen rechts voor. Ik heb bij de andere nog niets gezien maar ik heb niet heel de dakrails losgemaakt.

Ik weet het het blijft een blik met wielen maar het gvd wel mijn blik op wielen.

Wordt vervolgd ... :evil:

Geplaatst

Werk zelf bij een auto bedrijf,als het een focwa/bovag bedrijf is zijn verplicht binnen een jaar de reparatie kostenloos te repareren...Dat is namelijk een eis van de BOVAG

Doen ze dat niet moet je gewoon dreigen met een rechtzaak :) Ze hebben namelijk geen keus

Ik wens je veel succes

gr marko

Geplaatst

oei,had niet goed gelezen :book: ....2004!?!!!....dat kan nog wel eens een probleem geven....Ik zou gewoon flink tekeer gaan bij de dealer,want met een grote bek heb je de halve wereld....Ik hoop dat het allemaal goed voor je uitpakt,maar tis echt balen voor je :|

succes

Geplaatst

Roest is altijd klote om weg te krijgen. Dat wil vaak terugkomen, hoe goed je het ook behandeld. Ik denk ook, net als Wiek, dat het te maken heeft met het te snel weer monteren van de roofrails.

Ook al is het in 2004 hersteld, dit mag zo snel niet gebeuren.

Als de dealer een echte dealer is (heb niet zoveel vertrouwen in VW) dan herstellen ze dit kosteloos

Geplaatst
Ja daar ben ik weer, niet geslapen vannacht. Mijn vrouw al zwaar geirriteerd.

Ik heb weer roest bij de dakrails. In 2004 heb ik daar al een zware discussie met de dealer over gehad dat heeft geresulteerd in het spuiten van het dak. En de rekening was sam/sam.

Ik was het daar niet mee eens omdat het roest betrof en geen lakschade zoals zij dat noemen...

Nu kijk ik gisteren eens goed naar mijn auto, en dat gebeurt niet vaak :embarassed: 8) , en zie ik dat de verf wee omhoog komt. :evil:

Ik heb de dakrails eraf gehaald en ja hoor roest :twisted::evil:

Ik geloof dat de auto alleen nat wordt als ik hem was want regen heeft hij al lang niet meer meegemaakt daar hebben we de Fiat voor (en die roest niet en is al 10 jaar oud)

Ik over de zeik en vrouw nog meer ...

Ik heb Autolichtstad vandaag een email gestuurd en benieuwd wat ze te zeggen hebben.

Wat denken jullie dat ze zeggen?

Ik denk dat het antwoord is: Alles komt goed als u betaalt zorgen wij ervoor dat het gemaakt wordt.

:twisted::evil::twisted::evil::twisted:

Duitse degelijkheid aan mijn hoela. Wordt vervolgd ....

Hoi Pechvogel

Antonio Gewoon naar de daeler gaan en het hun laten zien, en er dan bij zeggen dat het roest is van binnen uit. staat geloof ik 12 jaar garantie op?

Laten zij maar bewijzen dat je daar schade hebt gehad.

Je kunt ook aangeven dat je passat altijd in de garage staat en dat ie weinig gerbruikt wordt, dat kunnen zij toch ook wel zien aan de km teller.

Je hebt hem al een keer eerder laten spuiten bij de daeler, dan hebben zij het niet naar behoren gedaan.

En je niet af laten bluffen je hebt er nou eenmaal lang garantie op, roest van binnen uit.

Wens je heel veel suc-6 ermee :(

En tot ziens op de meeting

Geplaatst

Ik heb een heel andere ervaring opgedaan met het zelfde voorval, auto is prima gespoten 100 % vergoed gekregen en ook nog vervangend vervoer!

ik was echt verbaasd door zoveel service ,heb wel wat lekkers langsgegooid voor bij de koffie .

een vriend van me heeft de zelfde klacht zijn auto is iets eerder gespoten dan de mijne en vertoond ook weer de zelfde klachten ,deze wordt wel weergespoten vd week.

ik hoop dat dat mij wel bespaard blijft.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden