Ga naar inhoud
  • 0

kan de onderkant beschadigd zijn?


Robl

Vraag

Ondanks dat mij passat niet verlaagd is, heeft hij op z'n buik gelegen.

 

Maandag even met het gezin gezellig naar de Kloostermarkt in Sint Jans Klooster geweest. Alles was afgezet en je kon alleen parkeren op boererven en weilanden. Rij ik na afloop terug over het smalle betonpad, kom ik een tegenligger tegen. Ik dus iets naar rechts met mijn rechter wielen naast het betonpad en meteen met de bodem van de auto op het beton :blink::angry:

 

Het deed pijn aan mijn oren. En kon niet meer met eigen kracht de auto terug op het beton krijgen :evil:

 

Uiteindelijk met duwen en voorzichtig optrekken de auto weer op het beton gekregen.

 

Wat denken jullie, kan er iets kapot zijn gegaan? Denken jullie dat het nodig is dat ik de auto na laat kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als ik jou was zou ik em zo snel mogelijk laten nakijken, ik weet hoe zoiets klinkt en je wordt er niet bepaald vrolijk van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Yep

 

Het viel gelukkig heel erg mee.

Het heeft geschaafd op onderkant van de wielophanging meteen achter de velg. Die zitten nog net iets lager dan de bodem.

Ook wat schaafplekken op het plastic onder de passagiersstoel.

 

Me happy :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

netjes ;)

 

je moet eens horen wat voor rare geluiden je hoort als we naar ons dorp rijden in turkije!! schrik je even je denk denk okee heel me onderkant licht eraf!

maar de laatste keer dat we dat deden was met ons bora met de beide passats zijn we niet naar ons dorp gereden maar gewoon een taxi en maar laten rijden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Haha klopt :mrgreen: maarja bora zit ook wat dichter tegen de grond aan, bij mijn Bora was het zelfs zo dat het plastic onder de motor was gaan uitzetten, dus als we gingen rijden kwam er bijna geen lucht onder door :lol: en die kwam bij elke drempel tegen de grond.. en dat was geen fijn gevoel die je daar toen kreeg :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

haha, nee zo erg was het niet bij ons maar elk geluid dat je hoort doet wel pijn :D

in turkije klopt ja je rijdt naar de dealer voor onderdelen wacht dag van een dikke week voor de onderdelen ;)

 

verlagen in Nederland is sowieso niet slim met al die drempels per 100meter haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden