Ga naar inhoud

ik kom er echt niet meer aan uit!!


serow

Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

euhm.... het gaat er niet alleen maar om dat het lichtbeeld niet klopt maar ook dat er weinig licht wordt geproduceerd??

zoals je zegt , lezen is ook een vak.

 

Ok, sorry maar dan nog zal je eerst moeten weten of je lamp goed past.

Want al brand je lamp goed, als er maar een deel van het licht correct gereflecteerd wordt dan heb je en weinig licht en een vreemd lichtbeeld.

Toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb eens even met de lampjes gespeeld elke keer dat ik hem vast zet heb ik een ander beeld volgens mij moet ik ermee spelen totdat ik de goede beeld krijg

heb er een beetje aan gesjoemeld morgen ga ik weer verder!

 

maar toch als jullie wat meer informatie weten gewoon doorgeven ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad erg weinig licht.

 

Ik heb nu een goedkoop China setje in mijn Passat hangen (al bijna 2 maanden), en ben er uiterst tevreden mee! Superveel licht (kàn zijn dat het minder is dan de Pilots, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal) en alles op mijn passie doet het gewoon.

Als je wil kan ik ook foto's plaatsen van mijn lichtbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kanerr, als het mogelijk is graag even..

 

heb nog geen tijd gehad om de 4300 erin te stoppen probeer het deze komende dagen te doen. maar heb nu wel beter beeld dan voorheen in ieder geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila:

 

Set betreft een zogenaamde Super Plus xenon kit. Kleur is 5000K en is een 35watt, niets bijzonders. Set heeft canbus en cancellers, dus 2 blokjes aan elke ballast. Deze had ik niet bij mijn Pilot waardoor mijn Pilot setje zat te flikkeren.

 

img10351o.jpg

 

img10411.jpg

 

img10422.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zei het je Serdar.. Kanerr heeft deze nu al een tijdje en ze doen het nog steeds goed, hij heeft wel iets minder lichtbeeld dan mij, maarja ik heb ook OEM he.. :mrgreen:

 

Ik ga misschien deze ook halen voor me mistlampen, als me vader toestemming geeft tenminste..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kanerr bedankt;) zie een duidelijke verschil met de voorheen van mij :P

 

PS: mijn ballasten zijn goed heb namelijk eentje ervan van de weekend kapot gemaakt (weet niet hoe) werkte ineens niet meer heb een nieuwe gekocht weer van pilot nieuwe generatie werkt en schijnt exact als mijn oude ballast alleen zijn mijn lampjes waarschijnlijk niet meer goed..

 

ze zitten er nu goed in heb een hele goede beeld nu lekker ver alleen denk ik bij mij zelf dat de lampjes gewoon niet meer goed zijn als ik tijd heb ga ik vanavond eens de 4300K erin doen want die schenen al beter dan de 6000K toen ze er verkeerd in zaten als ik dan merk dat de 4300K goed schijnt ga ik ook 5000K aanschaffen die zullen denk ik beter beeld geven omdat zij toch witter zijn.

4300K vind ik te GEEL vergeleken met mijn led stadslichten.!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb andere set in mijn auto gedaan zelfde probleem was het,

maar het was de fitting dat er nooit goed in heeft gezeten!

 

deze set zat eerst in ons vorige 3C met HELLA koplampen toen heb ik altijd goed beeld gehad,

later hebben we deze 3C gekocht toen hebben we het overgebracht maar mijn lampjes waren niet goed dus had ik de hele set terug gestuurd

nadat de set terug was had ik ze er zelf in gedaan wist ik het dat zij er op 1 manier in konden :P ze zaten er verkeerd in nu zitten ze goed alleen ga ik

vanavond de 4300K OF had nog een setje van 6000K van het merk WELL DONE allebei 6000K maar als ik links pilot en rechts well done doe zie ik toch een verschil in de felheid de well done is wat feller

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een ellende joh, en maar denken dat de lamper goed in zat de fitting van de lampje was te groot die ding heeft er nooit goed in gezeten ;)

de randje van de fitting weg gevijld en ja hoor zit nu PRECIES op zijn plek zal vanavond eens kijken wat voor licht ik heb, heb de 6000K er weer in gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden