Ga naar inhoud
  • 0

zekeringen


andor

Vraag

inverband storingen aan de auto heb ik ook naar de zekeringen kas gekeken [die aan de zijkant zit ]

nu zie ik dat er een paar uit zijn te weeten

nummers 8,16,17,10,11,27,41,35,42,43

en ook nog die paar in de hoek maar zitten anders dan op de lyout de

bovenste groote zekering en de 2 onderste kleintjes

maar mij gaat het vooral om de ABS zekeringen

waar kan nr 42 ,16 dan vinden

7 zit er wel in

US passat uit 2000 V6

oja er zit wel een kaartje bij maar daar wordt ik niet wijzer van

lijkt wel of het anders ingedeeld is daar op

 

zekeringen.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nr 8 is voor automatische hoogteregeling koplampen, als je die niet hebt is het logisch dat daar geen zekering in zit, net als nr 10, voor OEM navigatie/cd-wisselaar. En ga zo maar door.

 

Je kunt (met een zaklampje) eens kijken of er op de plaats van die ontbrekende zekeringen wel contactpuntjes zitten waar de zekering in hoort te vallen, bij mijn weten zijn die contactpuntjes er ook niet als er af fabriek nooit iets in heeft gezeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan ik niet verklaren Andor, maar zitten daar wel die contactpunten in, zoals ik even eerder postte? Kan me namelijk best voorstellen dat er maar 1 of 2 zekeringen voor de ABS in zitten, dat die andere bij bijvoorbeeld een andere motoruitvoering gebruikt worden en dat daar weer andere plekken ongebruikt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

heeft de abs er dan maar 2 :7 en 41

wat is er dan met 16 en 42

hmm in het boek staat bij 16 anti-lock brake system [ ABS ] anti-slip-regulation [ASR ] 5 amp

en bij 42 vaccant [dus dit klopt dat hij leeg is ]

en bij 41anti-lock brake system {ABS }

16 en 41is dus ergens anders geplaats kan het zijn dat ze ergens bij de kopling pendaal zitten [er schuin boven ] ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

OCB ken ik niet waarschijnlijk bedoel je OBD (on-board-diagnostics) dit is de uitleesstekker waar je storingen kan uitlezen en veranderingen aan de auto kunt instellen (met het VCDS )vroeger VAG_COM genoemd) programma).

ECU is de motorcomputer ook wel motormanagement genoemd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden