Ga naar inhoud
  • 0

Mooie Rims gespot: Mod. Audi R8 V10


Farkentje

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hmm.. ik zou het niet echt weten waarom ze nou imi velgen niet door de keuring laten gaan.. nja tenzij ze echt van dat super slechte kwaliteit is die zo breekt bij een gaatje in het wegdek.. en die kom je (bijna) nooit tegen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Imi's zijn vaak zwakker, heb zelf origineel BBS, en een keer een flinke steen onder het rechtervoorwiel gehad, band kapot, bovenste draagarmen door het blik erboven, onder de motorkap, geklapt. Verder geen schade, blik is bij schadehersteller teruggeklopt en even bijgespoten, maar velg was nog 100% recht!

Ik heb verder geen ervaring met imi's, maar heb wel eens gehoord dat een imi velg bij minder al krom kan trekken.

Kan me dan wel voorstellen waarom je in Duitsland gedonder krijgt met imi's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb idd eens imitatie wielen gekocht, in NL gewoon toegestaan maar in DE verboden ivm het ontbrekende ABE-certificaat... Daar heb je in NL geen last van, maar bijv in BE schijnt het nog veel strakker te komen.

 

Kwalitatief zal misschien het niet heel slecht zijn, maar zou dan wel voor een set gaan waar een ABE op zit. Dan zit vaak aan de binnenkant van een van de spaken een code geslagen en je krijgt er een cd/certificaat bij waarop staat voor welk type auto ze geschikt zijn. Het ABE geeft ook aan dat de wielen goedgekeurd zijn en dus niet van hele slechte kwaliteit zullen zijn.

 

Vind het persoonlijk niet echt velgen voor een passat, maar dat is ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vind het persoonlijk niet echt velgen voor een passat, maar dat is ieder zijn eigen ding natuurlijk.

 

Ben ik mee eens, +1 ;)

 

Vriend van me heeft ze onder zijn Audi a6 avant 07' en daaronder vond ik ze ook niet echt bepaald mooi staan, moet ik eerlijk in zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden