Ga naar inhoud
  • 0

Bekleding Achterbank


DuMaNLiYoL

Vraag

Ik heb een kleine probleem met mijn Opel Astra H, maar het probleem zal wel op meerdere merken kunnen komen. Ik denk dat VW gebruikers zeer hulpzaam zijn. :mrgreen:

Mijn Opel heeft een stof interieur, waarbij het stof van het achterbank langzamerhand los zit te komen. Namelijk waar de stof aan elkaar vast gebonden is, begint los van elkaar te raken.

 

Wat voor oplossing kunnen jullie mij aanbieden? Achterbank veranderen is mijn laatste optie.

 

PS: Als bijlage heb ik een foto geplukt van google en heb omcirkelt waarbij ze los komen.

post-16016-1423826926,2903_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De naden beginnen dus uit te scheuren als ik het goed begrijp ?

 

Als het garen in de naad los is dan zou het door een stofferder weg gemaakt kunnen worden. maar als de stof zelf aan het scheuren is wordt dit meestal moeilijk.

Wat je zou kunnen doen is een stukje stof dat qua samenstelling en kleur er op lijkt er overheen plakken met een goede textiel lijn (spuitbus) maar echt mooier wordt dat er niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De naden beginnen dus uit te scheuren als ik het goed begrijp ?

 

Als het garen in de naad los is dan zou het door een stofferder weg gemaakt kunnen worden. maar als de stof zelf aan het scheuren is wordt dit meestal moeilijk.

Wat je zou kunnen doen is een stukje stof dat qua samenstelling en kleur er op lijkt er overheen plakken met een goede textiel lijn (spuitbus) maar echt mooier wordt dat er niet op.

 

Dit zou je t beste aan de binnenkant kunnen doen lijkt me.......en desnoods daarna opnieuw laten stikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Das een Opel probleem denk ik, heb ik met volkswagen welke ook nog niet gehad.

 

mijn originele interieur van de passat had ook loskomende naden, en dat met 'n kilometerstand van 135 000... nu goed, kwestie wat er zich in die auto ooit heeft afgespeeld in zijn vorige leven :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

yusuf is dat niet 2 de hands te vinden zo een interieur van een astra , die moeten toch vroeg of laat op de sloop eindigen

van welk jaar is de auto dan zoeken we wel even mee naar een vervanger of een gelijkaardige bank

is meestal toch goedkoper als laten repareren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
yusuf is dat niet 2 de hands te vinden zo een interieur van een astra , die moeten toch vroeg of laat op de sloop eindigen

van welk jaar is de auto dan zoeken we wel even mee naar een vervanger of een gelijkaardige bank

is meestal toch goedkoper als laten repareren

 

Bouwjaar is 2005.. Ik heb zelf ook gezocht, maar heb niet hetzelfde kunnen vinden.. Andere kleuren, etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden