Ga naar inhoud
  • 0

Airbag bijrijder uitschakelen?


Baty_84

Vraag

Hoe schakel je de airbag van de bijrijder uit?

 

Ik heb al goed gekeken, maar in het dashboardkastje zit geen schakelaar zoals in de handleiding wordt weergegeven.

Verder heb ik nog via de zoekfunctie gezocht op het forum, maar die zoekt niet echt...

 

Groetjes,

 

Baty

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Airbag is denk ik wel uit te schakelen dmv vagcom, wel met accoord dat mocht er een aanrijding plaatsvinden de vagcommer niet aansprakelijk gesteld kan worden voor het uitzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Airbag is denk ik wel uit te schakelen dmv vagcom, wel met accoord dat mocht er een aanrijding plaatsvinden de vagcommer niet aansprakelijk gesteld kan worden voor het uitzetten.

VW dealer begint hier niet eens aan ivm wat je zegt ze willen niet verantwoordelijk wezen als er wat gebeurt, ook al sta je er op dat ze het doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb het bij mijn auto toendertijd ook laten uitzetten (via vagcom) door Johan (VVT) maar die kon ook niet garanderen of dat hij ook definitief/permanent uit was.

 

Heb toen het stekkertje los gehaald en een tijdje zonder rond gereden...

Is de enigste manier om er zeker van te zijn, je vergeeft t jezelf nooit weer als je babytje platgedrukt word bij een aanrijding....

Dan maar een tijdje met een waarschuwings lampje op dashboard rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb het bij mijn auto toendertijd ook laten uitzetten (via vagcom) door Johan (VVT) maar die kon ook niet garanderen of dat hij ook definitief/permanent uit was.

 

Heb toen het stekkertje los gehaald en een tijdje zonder rond gereden...

Is de enigste manier om er zeker van te zijn, je vergeeft t jezelf nooit weer als je babytje platgedrukt word bij een aanrijding....

Dan maar een tijdje met een waarschuwings lampje op dashboard rijden.

Weet je ibibi, je vergeeft je zelf nooit wanneer je je baby op de niet op de juiste plek in de auto neerzet. En dat is niet op de bijrijdersstoel, hoe mooi, sterk of veilig de stoel of zitje is.

Want daar is niet voor niets die waarschuwing gegeven. Jij mag het wel overleven, maar jou bijrijder niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
On 20-3-2012 at 22:53, ibibi said:

Heb het bij mijn auto toendertijd ook laten uitzetten (via vagcom) door Johan (VVT) maar die kon ook niet garanderen of dat hij ook definitief/permanent uit was.

 

Heb toen het stekkertje los gehaald en een tijdje zonder rond gereden...

Is de enigste manier om er zeker van te zijn, je vergeeft t jezelf nooit weer als je babytje platgedrukt word bij een aanrijding....

Dan maar een tijdje met een waarschuwings lampje op dashboard rijden.

Ibibi, weet je of dat ook bij een 3BG mogelijk is? 

 

Alvast bedankt!

 

Mvg, Tim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden