Ga naar inhoud
  • 0

Auto hold werkt niet


svendekeiser

Vraag

Beste forumleden,

 

Mijn vader heeft sinds een aantal weken een passat 3C met DSG en auto hold functie.

Dit laatste werkt alleen helaas niet.

Ik heb zelf het idee dat dit te maken heeft met de gordel, deze dient een signaal te geven dat hij om is als ik het goed heb. Als ik de gordel niet om heb, zou de auto dan normaal een signaal geven dat hij niet om is?

 

Het lijkt of de auto hold functie is uit gezet om de een of andere reden (ik heb de knop al langere tijd ingehouden, alle opties al geprobeerd).

 

Bedankt voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Gordel moet dicht zijn, anders kan ik de auto hold niet activeren.

Ga maar stukje rijden, gordel zo als gewoonlijk om.

1 x drukken, en het lampje gaat branden.

Stop maar dan, tot de auto stil staat. Dan kan je de voet van het pedaal halen en de auto blijft staan. Doe je dan de gordel af, wordt direct de handrem geactiveerd. Doe je de gordel weer om en geef je een beetje gas, dan gaat de auto van de handrem.

Afhankelijk van het bouwjaar, moet je elke keer de autohold activeren als je de auto opnieuw start.

Hoop dat je hier wat mee kan, tis egt een super systeem.

 

Sucses

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de reacties!

 

Ik heb het dus al geprobeerd, maar auto hold gaat niet aan.

 

Ik denk dat ik moet gaan kijken waarom hij geen signaal geeft dat de gordel niet om is, iemand een suggestie (kan dit met vagcom uit zijn gezet?)

Ik heb zelf alleen maar een oude vagcom kabel, dus kan vrij weinig met zo'n "nieuwe" auto.

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden