Ga naar inhoud

ff tanken


antonio

Aanbevolen berichten

Vandaag getankt 58 liter benzine superplus (1,604 per )liter. 8O 8O

 

Totaal â?¬93 8O 8O 8O

 

Het is niet meer grappig :evil::evil::evil::evil:

 

Ik heb hem nu in de garage geparkeerd, accu los en tot de 25ste :cry::cry:

 

:evil::evil::evil:

 

p.s. ik tanken mijn vrouw naar binnen om te betalen. Komt ze terug en kijkt op het bonnetje heeft die grapjas er ook een Red Bull bij geteld. Het was te proberen maar wij zijn teruggegaan en â?¬ 1,85 teruggehaald. Normaal kijken we nooit naar het bonnetje maar het bedrag was zo hoog dat moet je met eigen ogen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is echt te gek. De passat blijft ook lekker even staan net zoals de vectra van m'n vriendin.

 

Gelukkig heb ik m'n lease bak met tankpas ook nog (octavia) zodat we nog overal heen kunnen rijden.

 

Het is echt wel te begrijpen dat een hoop mensen die afhankelijk zijn van hun auto maar zelf voor de kosten opdraaien flink in de problemen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat ik diesel rijdt en dat ze hier een beetje een pompen oorlog voeren (scheelt weer 5 cent)

Maar inderdaad niet normaal, 2 maanden geleden betaalde ik nog 92cent de liter, nu al 105 :cry::cry::cry:

 

Waarvoor zijn al die benzine reserves die ze hebben aangelegd??

Als ze nu 10% daarvan op de markt brengen zou de prijs een beetje normaal blijven, maar dat doen ze niet, Zalm ligt in een deuk want dit is kassa voor de staat. :twisted::twisted:

 

Marc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 13 years later...
  • 2 weeks later...

Ik rij mijn Passat nog niet zo lang. Dus ben ik geneigd om overal nog eens extra op te letten

Vanochtend 41.91 liter getankt, 587km gereden. Is dus 1 op 14.  (€1.55 gewoon in Nederland dit keer)

Vind ik best goed voor een relatief grote wagen waarbij afgelopen veel stadsverkeer is geweest.

Alleen houdt het display vol dat het verbruik 6.6l/100km was. 1 op 15.

Display jokt dus een beetje. Ik ga het eens in de gaten houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, DexterXL zei:

van de week Shell V-power racing 100 getankt á €1,699 in Saarburg.....was nog steeds goedkoper

als de Shell hier om de hoek

Bij mij shell racing 100 vpower in herzogenrath had ik 1,526 per liter getankt. In avond zijn goedkoopste prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, VWdriver91 zei:

Bij mij shell racing 100 vpower in herzogenrath had ik 1,526 per liter getankt. In avond zijn goedkoopste prijs.

ik betaal dan met de Vpowerdeals de prijs van de super..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden