Ga naar inhoud

  • 0

Rij jij alweer op je zomerbanden?


Bartman

Vraag

  • Antwoorden 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik nog niet, kans zit erin dat het komend weekeinde ook niet word. Ivm wegwerkzaamheden voor de deur kom ik waarschijnlijk vanaf morgen niet meer met de auto thuis, en 600 meter met wielen gaan lopen sjouwen vertik ik.

Zal dan eind maart pas worden, ach ja is niet anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik nog niet, kans zit erin dat het komend weekeinde ook niet word. Ivm wegwerkzaamheden voor de deur kom ik waarschijnlijk vanaf morgen niet meer met de auto thuis, en 600 meter met wielen gaan lopen sjouwen vertik ik.

Zal dan eind maart pas worden, ach ja is niet anders.

 

 

Kruiwagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik nog niet, kans zit erin dat het komend weekeinde ook niet word. Ivm wegwerkzaamheden voor de deur kom ik waarschijnlijk vanaf morgen niet meer met de auto thuis, en 600 meter met wielen gaan lopen sjouwen vertik ik.

Zal dan eind maart pas worden, ach ja is niet anders.

 

 

luilak :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, we noemen dat logica. Winterbanden staat toch op M+S, Mud + Snow? Wel, der ligt hier nu heel veel modder, ze hebben er eerst 10cm zand neergelegd, daar word morgen of donderdag beton overheen gedraaid. We krijgen 2 betonpaden, met een grasstrook ertussen. Het was een puinverharding, met veel stofoverlast.

Maar goed, zolang het zo'n puinhoop is worden de zomerwielen natuurlijk ook extra vuil, en dat willen we natuurlijk niet. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik ben al aan het schoppen geweest, met een balk tegen de binnenkant van de velg, stukjes rijden met 3 bouten erin. Niets helpt.

Dan zit die goed vast, als dit allemaal al geprobeerd heb.. Heb het ook een keer gehad met mijn golf 5 moest toen bij een maatje op de brug met een stukhout op de velgenrand aan de binnenkant en met de voorhamer erop toen kwam die wel maar als nog niet van zelf..

 

Ben benieuwd of het je al gelukt is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden