Ga naar inhoud
  • 0

Vieze vlekken in dakbekleding


RB96kw

Vraag

Hallo,

 

Heb me nog niet voorgesteld maar zal dat direct doen als ik de foto's heb gemaakt :embarassed:

Maar heb een vraag.

 

De dakbekleding van mijn passat zitten allemaal bruine vlekjes op.

Oorzaak: Ik denk drempeltje met bekerkoffie in de handen maarjah.

 

Wat is de beste manier om dit te kunnen reinigen?

Ik zag al wat staan over spa-rood etc maar weet niet of dat hier ook voor geldt.

 

Graag wat tips!

 

Owjah, en hoe kan ik in vredesnaam men klapsleutel open krijgen.

Ben bang dat ik hem breek(wil batterij vervangen, of zit deze hier niet in? :idea: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Welkom, je dak hemel kun je wel reinigen maar dit moet je voorzichtig doen, vooral niet te nat maken. anders laat het materiaal los wat er achter zit.

zou eerst beginnen met heet water er op te deppen. Als dat niet helpt een zeer verdunde apc op een doek aan brengen en dat voorzichtig deppen op de vlekken.

 

Maar met alle schoonmaak middelen heb je de kans van verkleuren van de vlek (vaak lichter dan de rest)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met APC kan je ook prima hemelbekleing doen. Gewoon met spraybottle opspuiten, voorwaarde is wel dat je complete hemel moet doen. Je zal schrikken hoeveel vuil eraf komt. Niet schrobben zoals aangegeven, kan prima met microvezel of zachte borstel.

 

Ow ja zorg voor voldoende ventilatie tijdens opsprayen, alle deuren openzetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb vandaag het hemel gedaan met HG, in gespoten, met knijpfles waar het in zit, en even trekken laten, en met 2 droge thee doeken schoon gewreven. Wilde best, maar ik had het voordeel het hemel lag los.

En op de kop op de tafel.. :P

Maargoed, al met al vond ik het wel eng om te beginnen, maar ja een vies hemel leek mij ook niet wat.

Er zaten van motor onderdelen een hele bult zwarte vieze vleren op, her en der op heel het dak.

Dus maar gereinigd. En ligt nu nog wat na te dampen, en moet er morgen vroeg in, morgen middag op vakantie. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Er zaten van motor onderdelen een hele bult zwarte vieze vleren op, her en der op heel het dak.

Dus maar gereinigd. En ligt nu nog wat na te dampen, en moet er morgen vroeg in, morgen middag op vakantie. :mrgreen:

 

Jaja, vegen van motoronderdelen... weet je zeker dat het geen schoen afdrukken waren... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Er zaten van motor onderdelen een hele bult zwarte vieze vleren op, her en der op heel het dak.

Dus maar gereinigd. En ligt nu nog wat na te dampen, en moet er morgen vroeg in, morgen middag op vakantie. :mrgreen:

 

Jaja, vegen van motoronderdelen... weet je zeker dat het geen schoen afdrukken waren... :mrgreen:

 

 

Ja bene r zeker van, ik heb het int uit een complete sloper waar de motor slangen en derglijke in de auto waren gemikt.

Zat nog een netjes int in ook. Nieuwe type, en hout afwerking, maar met plaatselijke barstjes.

En half hout half leer stuur, enkel

logo op scheurpunt was omhoog tegen dat hout gekomen en is een scheurtje ontstaan.

Anders had mijn psst al hout style.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden