Ga naar inhoud

Druk bezig met veranderingen aan m'n Passat 3C Highline


ArjanBezuijen

Aanbevolen berichten

Ik heb deze Passat nu 1 jaar. Standaard voldoet niet bij mij dus hij gaat flink op de schop!

 

Tot nu toe verandert:

 

* 19'' S5 velgen met 235/35 - 19 winterbanden

* 6000k Xenon dimlicht

* 6000k Xenon groot licht (afgelopen weekend ingebouwd)

* Led stadslicht

* S6 dagrijverlichting (afgelopen week ingebouwd)

* Led kentekenplaat verlichting

* Led binnenverlichting

* Letters achterklep verwijdert

* Subwoofer ingebouwd

 

Planning:

 

* Ramen tinten

* Airride

* 20" met zomerbanden eronder proberen te leggen

* R-Line Pakket

* Uitlaat aanpassen

 

Er zal nog wel meer bijkomen, want goed is niet goed genoeg!! Ik hou jullie wel op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff off-topic.... ken jij iemand die is aangehouden omdat z'n stadslichten niet werkten (maar de rest wel)? De reden dat ik dat vraag... heb m'n stadslichten afgeplakt en dat ziet er veel strakker uit met de xenons dan met brandende leds...

 

Misschien dat ze daar preciezer aan zijn icm de DRL's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

het mod lijstje ziet er goed uit,

 

heb zelf ook de S6'jes erin maar dan in de middelste deel van het grilletje. Hoe heb je de sturing gedaan ? dimmen ze of gaan ze uit wanneer het dimlicht aangedaan wordt ?

 

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

het mod lijstje ziet er goed uit,

 

heb zelf ook de S6'jes erin maar dan in de middelste deel van het grilletje. Hoe heb je de sturing gedaan ? dimmen ze of gaan ze uit wanneer het dimlicht aangedaan wordt ?

 

grtz

 

Ik heb ze op het moment nog gewoon bij mijn stadslicht gezet, maar dit moet nog verandert worden... Ik heb een DRL switch liggen, maar ik had te weinig tijd om die ertussen te zetten. Ik wil ze voor de helft dimmen als ik mn dimlicht aanzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden