Ga naar inhoud
  • 0

Led dagrij verlichting 3AA


rkjansen

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ja sorry, bij deze alsnog de foto's

Moet wel zeggen dat in het echt mooier staat en te zien is als op de foto's :)

 

Overigens gekocht bij xenonlamp.nl met als service, staan ze niet mooi mag je ze terug sturen. Helemaal top vind ik. :D

Overigens ook bij hun de H8 lamp(canbus versie) voor de mistlampen besteld en gemonteerd.

Staat ook erg mooi vind ik zelf.

Als mistlamp gebruik ik ze toch nooit, evenals de bochtenverlichting (is in vagcom uitgeschakeld), maar wel als voor de coming en leaving home verlichting ipv de dimlichten. Ook in vagcom laten aanpassen. :-)

 

Zo samen met de led kenteken verlichting die ik vorige week gemoteerd heb, wordt het een mooi geheel (als je er van houd natuurlijk :D )

post-15212-1423826852,2477_thumb.jpg

post-15212-1423826852,4351_thumb.jpg

post-15212-1423826852,8414_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

thnx. :D

 

Denk overigens niet dat een led stadslichtje staat aangezien ik (nog) normale H7 lampen heb.

Zit er wel over te denken om een setje aftermarket 4300K in te bouwen.

Met 4300K wordt het ook geen hoog sjonnie gehalte :mrgreen:

Jammer dat ze van de lenzen in de koplampen (bij de 3C) zijn afgestapt bij de 3AA, vandaar dat ik nog twijfel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Mooie Mod....

Aanvullende vraag:

 

Is het mogelijk om je achterlichten van de B7 ook icm DRL automatisch te laten branden?

 

JP

 

Helaas niet. :( Wilde dat namelijk ook.

Samen met EricW het een en ander uitgezocht. Hij heeft hetzelfde probleem met z'n Scoda SuperB.

Is een Hidden code geworden, hij had via (ik meen skoda forum) een code gevonden wat het zou moeten zijn in vagcom, maar daarna werkte zelfs de dagrij verlichting niet meer. Gelukkig terug kunnen zetten.

Vervolgens bij de dealer geweest of ze het in hun VAS systeem wilde uitlezen, maar ook die konden het niet meer en wilde er ook niet aan beginnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Net in het donker even bekeken (dus mistlamp als coming / home verlichting) Maar dit type led geeft een mooie bak licht.

Denk dat ik maar hetzelfde type in de dagrijverlichting ga zetten....

 

Dit ziet er wel erg gaaf uit!

Ik zie dat je mistlampen aanzienlijk feller zijn dan je dagrij. Heb je inmiddels die lampen ook in je dagrij gemonteerd?

En welke lampen zijn dit dan? Ik zou het ook graag willen.

 

Zonder aanpassingen geen storingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren,

 

Ik heb toch de mist lampen en dagrij verlichting vervangen in high power leds.

Dit met name voor de dagrij verlichting is een hele verbetering. Het lijkt wel leuk een hoop van die kleine leds, maar als je er al iets verder van af staat was het licht veel te zwak vergeleken met de orginele gele p21w lampen.

 

Heb nu 8w High power in de mistlamp (dus als coming en leaving home bij mij ingesteld) en ook 8w highpower voor de dagrijverlichting.

Echt een geweldige verbetering. :)

 

Hier wat nieuwe foto's

post-15212-1423826930,8056_thumb.png

post-15212-1423826930,915_thumb.jpg

post-15212-1423826930,9775_thumb.jpg

post-15212-1423826931,0556_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heren,

 

Ik heb toch de mist lampen en dagrij verlichting vervangen in higp power leds.

Dit met namen voor de dagrij verlichting is een hele verbetering. Het lijkt wel leuk een hoop van die kleine leds, maar als je er al iets verder van af staat was het licht veel te zwak vergeleken met de orginele gele p21w lampen.

 

Heb nu 8w High power in de mistlamp (dus als coming en leaving home bij mij ingesteld) en ook 8w highpower voor de dagrijverlichting.

Eccht een geweldige verbetering. :)

 

Hier wat nieuwe foto's

 

Ja, mooi hoor! Maar wat voor aanpassingen heb je moeten doen bij je dagrij? En waar heb je ze gekocht. (misschien een linkje?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geen aanpassingen. Temninste.....

De dagrij leds zijn canbus error free, indraaien en werken. :D

Bij de mistlamp leds krijg je er een weerstand set bij die je plug en play er tussen kan en MOET zetten, deze geven zonder de weerstanden wel error.

 

Gekocht via Ebay uit duitsland.

http://www.ebay.nl/itm/ws/eBayISAPI.dll ... OU:NL:1123

post-15212-1423826931,0869_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden