Ga naar inhoud

Uitlaat sierstuk 3AA voor 1.6 tdi


rkjansen

Aanbevolen berichten

Ik had een sierstuk bij winparts besteld voor mijn enkele 1.6 tdi uitlaat 76mm.

Werd een 80mmm uitlaat. stond erg mooi echter tot 2 x toe kreeg ik binnen een week roest aan de kopse kant. geen gezicht dus. :(

 

Dealer geraadpleegd aangezien voor de 2.0 tdi (dubbele uitlaat) wel een sier stuk bestond. Deze is oa gaan rondbellen met PON en andere dealers maar niet te vinden. Volgens andere dealer paste de pijp van de dubbele set niet, PON wist het niet, maar wilde het wel graag weten.

Dealer in overleg maar de dubbele set a 99,95 eur besteld (met voorwaarde dat ik het mocht terug geven als het niet paste).

Vanmorgen langs de dealer geweest, samen met de magazijnmedewerker naar de auto gelopen en yes, het paste perfect. :D

Mooi strak over de orginele uitlaat en makkelijk met inbus systeem vast te zetten.

 

Nu teminste een RVS sierstuk en nog 1 reserve ook, ga die dan maar op marktplaats zetten en de helft zien terug te krijgen. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

weetni vind 99 euro voor die opzetstukjes met inbusjes nogal duur. heb die van guy al 1 jaar steken en zien er nog steeds piekfijn uit . evenals bij veel mensen op het forum. dus mss dat de prijs er iets mee te maken heeft.

 

Tja is de std volkswagen dealer prijs voor 2 pijpen. Ze zijn dus niet bij de dealer in 1 pijp te verkrijgen...

Probeer de andere wel voor de helft te verkopen, dan scheelt dat weer. :)

Om nu vanuit Arnhem helemaal naar Guy te rijden voor een iets goedkopere pijp, is daar de goedkopigheid ook wel vanaf :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden