Ga naar inhoud
  • 0

gloeispiraal lampje knippert en esp lampje brand


passatmark

Vraag

Zie ook mijn bericht met de zelfde titel van 9 februari

 

 

Helaas, dacht dat de garage het gevonden had, de ECU was vervangen :) en ze hadden voor een half uur proef gereden en de auto regelmatig gestart en afgezet.

Was er zelf nog geen 10 minuten mee onderweg en hem even uitgezet en ja hoor bij het starten zat de klacht er weer in.

 

Op de test kast en de foutmelding spannings verlies over circuit A,B en C maar alle sensoren geven 5Volt als waarde aan.

Wie zou het nu nog weten wat het kan zijn..........................

 

 

Het is een 2.0 TDI passat met BP motor uit 2008

En ik rij weer in een leen auto van de garage maar mis mijn eigen bakkie, :cry:

 

 

ik hoor van jullie Passatmark

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

jep ecu vervangen is het laatste wat hier ook gebeurt

ik gok op een slechte verbinding ergens

wat voor soort foutmelding krijg je eigenlijk , dan weten we in welke richting we moeten zoeken

helaas zijn er nog niet veel klachten over die cr blokken dus we proberen ook maar wat te gissen dan

zou het probleem niet zitten in de kabelboom van de motor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Guyke,

 

 

het zijn inderdaad slechte verbindingen maar we kunnen ze niet vinden :( , alles al los gehaald en handmatig doorgemeten.

alle sensoren geven 5 volt :o als waarde en heb zelfs begrepen dat de garage twee keer de ECU vervangen heeft.

Hopelijk kan ik hem vanavond ophalen en hoop ik meer te horen

 

 

Bedankt in ieder geval voor het meedenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

HOI HOI, :lol: als het goed is hebben ze de klacht gevonden en kan ik tussen de middag mijn auto ophalen.

De ECU was stuk en de sensor van de turbo :? ging af en toe in de storing.

Ze hebben er inmiddels een kleine 500KM mee gereden en de storing is niet meer terug gekomen.

Dus nu gaan we het zelf weer proberen :mrgreen: en nu maar hopen dat alles goed is en we weer vertouwen in de auto terug krijgen :)

Ik hou jullie op de hoogte van de afloop maar in ieder geval hartelijk dank voor het ee denken.

 

 

Groeten Passatmark. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vdub,

 

De ECU is op garantie geclaimed moet hier waarschijnlijk 1/3 :( van betalen , turbo sencor hebben ze ook ingediend en een aantal andere sensoren dus nog even afwachten wat het worden gaat.

Ik moet helaas alleen op hun verhaal afgaan en hopen dat ze verwisseld hebben wat ze zeggen (ga ik wel van uit).

Ben in iedergeval wel blij :lol: dat ik mijn eigen bakkie weer terug heb.

 

Een ieder bedankt voor alle moeite :mrgreen: ,

 

 

 

passatmark 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden