Ga naar inhoud
  • 0

gloeispiraal lampje knippert en esp lampje brand


passatmark

Vraag

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP,

 

Mijn passat variant 2.0 diesel met DSG 6 bak uit 2008 is al een week stuk :( en dealer weet het nog niet. wat gebeurde er vlak voor de storing: :angry:

Reed 120 op snelweg en gloeilampje begon te knipperen, en esp lampje ging aan en auto ging niet harder dan 100 en schakelde alleen nog handmatig.

ANWB er bij via VW assist deze vond een spannings verlies storing geprobeert deze te wissen maar geen sucses de dag er op naar de dealer en de computer gaf aan storing in bedrading maar niet waar. :( .

Zijn nu al twee dagen aan het doormeten maar kunnen niets vinden :(

Kan een van jullie me helpen zodat ik weer in mijn eigen passat kan rijden ipv een dure huur (sorry ) opel meriva :embarassed:

 

Alvast hartelijk dank en hopelijk met jullie hulp wel een goed weekend in mijn fijne passat

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wulfke,

 

hartelijk dank voor je snelle replay,

ik ga er morgen heen en samen met de monteur samen zoeken. en als eerste ga ik de kabelboom naar de verstuivers doormeten.

Ik laat het je uiteraard weten of je het bij het juiste eind had.

Mochten er nog andere leden een idee hebben laat het me AUB weten.

 

 

groetjes en nogmaals dank passatmark

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

cr = common rail

pd = pumpe duse = pomp verstuivers

 

de cr blokken zouden opmerkelijk beter zijn meer power hebben beter lopen ( niet zo grauw ) vooral bij koude motor

zuiniger en betrouwbaarder

trouwens een 2008 is nog randje boorde , kan nog steeds een pd blok zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wouter 24 :mijn motor code is wvwzzzcz8e042713 en is in 11-04-2008 toegelaten.

 

Wat betreft het al een week bij de dealer staan komt door het feit dat ze geen tijd :angry: hadden en hem voor vandaag apart hebben moeten uitplannen.

 

 

Wulfke :Er is een keer een uitdraai gemaakt welke niet is uitgeprint en volgens de dealer is er alleen een melding dat er spannings verlies is.

Maar zelf geen uitdraai gezien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Overigens bizar dat een auto een week bij een dealer staat, en er zelfs nog geen diagnose is.

 

Heren, allemaal bedankt :lol: voor het meedenken wat betreft de storing.

Garage gebeld en het schijnt de centrale computer te zijn welke het heeft begeven.

Deze is vervangen en ze hebben bij pon coullance aangevraagd.

In ieder geval weer lekker rijden in mijn eigen passat op winterbandjes :D

voor een iedereen een goed weekend met veel kilometers,

 

 

Passatmark 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Helaas, dacht dat de garage het gevonden had, de ECU was vervangen en ze hadden voor een half uur proef gereden en de auto regelmatig gestart en afgezet.

Was er zelf nog geen 10 minuten mee onderweg enhem even uitgezet en ja hoor bij het starten zat de klacht er weer in.

 

Op de test kast en de foutmelding spannings verlies over circuit A,B en C maar alle sensoren geven 5Volt als waarde aan.

Wie zou het nu nog weten wat het kan zijn..........................

 

 

ik hoor van jullie Passatmark

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden