Ga naar inhoud
  • 0

distributeiriem laten vervangen op tdi?


greeneyes

Vraag

Hallo.

Mijn passat 3bg 1,9 tdi 96kw bouwjaar 2001 is denk ik toe aan een nieuwe distributieriemset.

Hij heeft 320.000 gelopen en geen idee wanneer de laatste wissel is geweest vandaar de noodzaak.

Nu is mijn vraag wie doet dit INLCUSIEF MATERIAAL. Graag de riem de spanrollen de waterpomp en de multiriem en wat er nog evntueel aan te raden is om ermee te vervangen.

Ben benieuwd of er forumleden zijn die dit doen of mensen weten waar het voor een goede prijs gedaan kan worden.

ALVAST BEDANKT 8-):wink:

 

 

Eventueel als het iemand van hier lukt om de onderdelen te krijgen graag een prijs voor 4 nieuwe gloeipluggen.

door de kou nu heeft hij moeite met starten namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

En er is NIEUWS.

Gloeipluggen gisteren vervangen voor BOSCH exemplaren. Alle vier de oude waren OVERLEDEN. Hebben ze doorgemeten maar gaven totaal geen waarde terwijl de nieuwe 1 ohm aangaven met meten. Auto start weer ONDANKS de KOU als een ZONNETJE en loopt een stuk rustiger. Wat een GENOT.

 

Ook de distributieriem is een afspraak voor gemaakt bij een gerage nota benen hier bij mij in het dorp.

Alles bij elkaar inclusief de hier boven besproken gloeipluggen die ook van hem komen een kosten plaatje van 466 euro INCL BTW.

Wat krijg ik dan allemaal voor dit geld???? Nou dat zal ik eens effe vertellen, er word vervangen en INGEBOUWD:

 

- Nieuwe distributeiriem

- Nieuwe spanrollen die erbij horen

- Nieuwe waterpomp

- Nieuwe multiriem

- Nieuwe V snaar

-4 Bosch gloeipluggen.

 

Vind het een erg schappelijke prijs INCLUSIEF materiaal en INBOUWEN.

 

Ben dus wel blij ondanks dat het in deze dure tijden toch weer 466 euro zijn maarja alles voor de PASSAT he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden