Ga naar inhoud

je passat in de sneeuw


bgtdi

Aanbevolen berichten

Leuk filmpje, maar de stoeprand komt soms ook akelig dichtbij.... Opletten hoor...voor je het weet gaat het mis en "boink"... een velg in puin....

 

Dat idee had ik ook, dan betaal je veel geld voor wat sneeuwpret, ook op het laatste leek me de verlichtingspaal achteraan wel dicht te komen. Ook heb je soms een stoeprand die je dan niet ziet omdat deze verborgen zit onder de sneeuw.

 

Maare blijkbaar bij jullie meer sneeuw want bij ons blijft het maar beperkt tot een paar vlekjes bijeen gewaaide sneeuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk filmpje, maar de stoeprand komt soms ook akelig dichtbij.... Opletten hoor...voor je het weet gaat het mis en "boink"... een velg in puin....

 

Lijkt veel dichterbij dan het is. Wees gerust liefhebbers; alles heel ruim binnen de marges, en zeker geen risico's genomen. We zouden wel gek zijn met zo'n heerlijke Passat.

Daarbij echt spannend wordt het maar zelden in zulke verse sneeuw met hagelnieuwe winterbanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig toch nog wat gevallen. Vanavond gaat het weer verder gelukkig.

[attachment=0]image.jpg[/attachment]

 

Je zegt Mayerhofen maar is dit niet een stukje ervoor?

In mijn beleving zit je op de Lindenstrasse als je vanuit Hippach via Schwendau/Burgstall naar Mayerhofen rijdt (jullie huisje aan de linkerkant van de weg?)

 

Veel plezier nog in "mijn" Zillertal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden