Ga naar inhoud
  • 0

LED Kentekenverlichting


Kanerr

Vraag

Helleuw,

 

Kan ik op mijn Passat gewoon LED kentekenverlichting plaatsen? dwz setje van 5euro kopen en dan plaatsen zonder gezeik?

Of moet ik erop letten dat ik speciale "canbus" led's met weerstanden etc etc etc

Kan iemand me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik denk dat je dan foutmeldingen gaat krijgen.

 

De leds van hypercolor kan je bestellen incl weerstand. Je kan ook de Kelvin waarde kiezen. Dan is het gewoon de buislampjes vervangen.

 

http://www.hypercolor.de/products/Kennz ... itten.html

 

Hier nog een link. Moet je wel zien of je 'klikkers' of 'schroevers' hebt als kentekenverlichting.

http://www.astuning.nl/Webwinkel-Produc ... 05-09.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik hoop dat je geen schroevers hebt... die kofferbak roest snel...

 

Zelf heb ik op een setje geboden op ebay... lijken op de AStunings... maar is een imitatie. Erg veel licht en plug en play. Hier zitten canbus adapters bij, die zul jij, afgezien of je de ledverlichting compleet/alleen de led vervangt, toch nodig hebben (of geïntegreerd in led kan natuurlijk ook).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb geen Variant, dus bij mij zit de kenteken op mijn bumper :)

Maar.. Vanavond kan ik, voordat ik ze koop, ze proberen. Is het denk je de moeite waard?

Want het kost gewoon het driedubbele, en dan hoeft het voor mij niet haha. Wou het juist doen omdat het dan echt zo een goedkope mod is (5 euro is echt niks), maar vind 17,50 net iets te ver gaan voor 2 lampjes..

 

En die complete klik :o 45euro!!! :shock::shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dernet snel naar buiten gerend om te kijken.. Ik heb geschroefde ;)

 

Ga denk vanavond gewoon ff langs om te kijken of ze het doen bij die gozer.. Zo ja, dan neem ik ze en als ze gaan knipperen dan laat ik ze liggen. Makkelijk zat lijkt me zo :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vind de gele platen al zo lelijk dus zo min mogelijk licht :lol:

Maar led ziet er chiquer uit dan gele lampjes, vandaar dat ik het wil doen.

ff kijken of ik vanavond langs kan gaan, dan laat ik het weten!

Daarom woon ik in DE, naast weinig wegenbelasting, lage woonlasten, goedkoop autorijden DE reden geweest van het verhuizen naar DE... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik hoop dat je geen schroevers hebt... die kofferbak roest snel...

 

Zelf heb ik op een setje geboden op ebay... lijken op de AStunings... maar is een imitatie. Erg veel licht en plug en play. Hier zitten canbus adapters bij, die zul jij, afgezien of je de ledverlichting compleet/alleen de led vervangt, toch nodig hebben (of geïntegreerd in led kan natuurlijk ook).

 

Ik heb op mijn variant de schroevers. Ik heb deze wel vervangen door inox schroeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

vorig jaar kocht ik bij astuning een setje maar na 3 dagen ging er een kant kapot. Ik heb ze uitgebouwd en wat mij op viel was dat er veel vocht in de kapotte lamp zat. Ik heb hem een aantal dagen laten drogen en toen hij deed het weer. Ingebouwd en een paar dagen later weer kapot. Ondertussen had ik contact opgenomen met astuning en na een paar keer mailen mocht ik de led's terug sturen. Ik heb nu een tweede set in mijn auto zitten, even kijken hoe lang deze goed blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
zou dat uitmaken? Geen idee. Ik weet niet of die roest komt door het afknappen van de lak, of een bepaalde oxidatie tussen verschillende metalen.. RVS zou m in ieder geval ten goede komen lijkt mij en anders is er nog de coulance natuurlijk! :D

 

Coulance??????????

 

Ik zie net in mijn display dat mijn kentekenplaatverlichting kapot is. Ik schroef de lichtjes open en zie veel roest om de kentekenplaatverlichting zitten. Kun je me uitleggen hoe het zit met coulance in verhouding met de kentekenplaat verlichting?

 

De pompverstuivers zijn al allemaal onder coulance vervangen, maar hoe zit dat dan met de kentekkenplaatverlichting? Wist neit dat daar ook Coulance op zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden