Ga naar inhoud
  • 0

deurklink passat 3c b6


erwindl

Vraag

Hallo iedereen ik ben Erwin en nieuw hier.

Ik kan geen link vinden om mijn ijzer binnenpaneel te verwijderen van de bestuurdersdeur van mijn passat 3c b6 136pk.

Ik lees hier en daar dat ik moet boren maar kan iemand hier mij beter duidelijk maken aan de hand van een foto waar en hoe want ik word hier gek van. Ik heb momenteel alles open liggen maar ik voel een weerstand aan een klinknagel en aan drie plastik witte doppen aan de linker bovenkant. Moeten die alle 4 losgeboord worden? Zoja met welke boordiameter.

Kan ik die plaat dan hergebruiken of niet?

Ik krijg de foto's op het forum niet open, iemand een iedee waarom?

Sorry van de veel vragen maar nu is er toch al een beetje frustratie weg.

Bedankt allemaal en al zeker een gelukkig nieuwjaar toegewenst.

 

Als het me gelukt is wil ik hier wel foto's van nemen om...................

 

Groetjes Erwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

die witte doppen moet je idd terug drukken. die zijn van t slot... Volgens mij moet het paneel dan te verwijderen zijn... alle kabels verder los?

 

Plaat is weer te gebruiken. Die witte doppen hoeven ook niet perse terug in het paneel, is bij mij ook niet. Je zou deze wel vast kunnen zetten, maar heeft verder geen nut.

 

Helaas geen foto's voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ha ha bedankt fopperr!!!!

 

Ik ben er rond 20h aan begonnen en ben nu pas klaar (12h)

In die witte doppen zitten cilindertjes die je eruit moet halen langs binnen uit.

Die klinknagel of revet moet er zeker niet uit.

Ik geloof dat ze in de garage het paneel en het slot er samen uithalen omdat het achteraf heel moeilijk is om de plastik witte doppen er terug in te krijgen. Geloof me écht moeilijk.

Mijn probleem was dat mijn kabeltje van deurgreep naar slot veel te stroef ging. Alles prper gemaakt en wd 40 ingespoten met het dun buisje.

Alles werkt nu perfect en ben heel content.

Groetjes Erwin vanuit Belgie

Ik hoop dat er nog mensen zijn die hier iets aan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden