Ga naar inhoud

LED dagrijlichten Passat 3C - 2006


jeff_theunis

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

 

iemand enig idee waar je onderstaande LED grills kan verkrijgen, liefst dicht in de buurt, heb een Nederlandse site gevonden waar men deze online verkoopt, maar koop/bestel hem liever in een winkel en niet online, tenzij het een online shop is die 100% te vertrouwen is, kwestie van een beetje voorzichtig te zijn :)

 

Betreffende de grill met mistlampgat in en aansluiting voor lampen ZONDER xenon

 

MODULITE_Dagrijv_4d60fa61ad2e1.gif

 

 

Groetjes

 

Jeff Theunis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik het op het Duitse Ebay kopen.... betalen via PayPal en er is niks aan de hand!

 

De gebruikers van eBay in DE zijn zo bang dat je een slechte recensie achterlaat...

 

Als je dit absoluut niet wilt.... www.SKG-Carstyling.nl... daar heb ik (en meerdere forumleden) hen KONI's vandaan... Mochten ergens problemen ontstaan, helpen ze je graag verder...

 

Succes... (ooit nagedacht om ipv deze DRL's, die van de S6 te monteren? viewtopic.php?f=110&t=29327 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je S6jes plaatst zullen de originele mistlichten plaats moeten maken hiervoor.

Lijkt me een mooie oplossing voor iemand die zijn mistlichten niet wil inleveren.

Echter heb ik deze nog niet in real life zien werken en weet ik ook niet wat de lichtopbrengst is van deze units en of het weldegelijk volwaardige dagrijlichten zijn.

En zoals Fopperr al aangaf zou ik niet echt een probleem maken van een ebay aankoop, koop zelf regelmatig via ebay en nog geen problemen mee gehad.

http://www.benl.ebay.be/itm/VW-Passat-3C-05-10-LED-Tagfahrlicht-TFL-R87-Zulassung-/390320926167?pt=DE_Autoteile&hash=item5ae0f0add7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ze ook gehad 2x ,heb nu zelf de S6...Had mistlichten reden dat deze hebben plaats gemaakt voor S6 is

 

Mistlichten

  • * hoe vaak zet je mistlichten op - zelden -
    * extra lichtopbrengst - bijna nul -

 

S6 DRL

  • * Branden altijd en altijd zichtbaar voor anderen
    * bij mist kan je ze op 100% laten branden
    * voordeel in mist 100% ze zien u van verder komen naar het schijnt.

 

namaak DRL

  • * Chinese brol
    * levensduur 1j
    * niet waterdicht
    * sommigen doen het strobo effect

 

 

Als je de S6 DRL inbouwt heb je wel even werk maar is 10X mooier.

Rechts zal je een stuk van de DRL af moeten zagen omdat de waterbak van de ruitensproeier in de weg zit.

Deze maak je dan weer dicht met TEC7

 

Je kan ze aansluiten via Mistlichten enkel de keuze om ze aan en uit te zetten.

Met een APTmodule dimfuctie + dimmen bij knipperlicht.

Een CC module doet het zelfde als APT enkel weer de prijs maakt het verschil (duurder)

 

 

APT module heb ik hier nog liggen

- Parkeerlichtfunctie

- Coming/Leaving home functie

- Mistlampfunctie

- Dimfunctie bij inschakelen dimlicht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer dan ca 200€ moet je er niet aan geven voor DRL

Alles samen kost het z'n 300€ en een dagje werk

 

http://www.benl.ebay.be/itm/Audi-S6-LED ... 1c1af2f8c3

 

http://www.benl.ebay.be/itm/NEU-AUDI-S6 ... 53de7079dd

 

Door je mistlichten te verkopen recupereer je een stuk terug .

Link naar reactie
Delen op andere sites

H

 

 

Rechts zal je een stuk van de DRL af moeten zagen omdat de waterbak van de ruitensproeier in de weg zit.

Deze maak je dan weer dicht met TEC7

Volgens mij, correct me if i'm wrong, alleen als je koplamp sproeiers hebt.

Nee, ook zonder koplampsproeiers.

Heb Oem Xenon ingebouwd enkel de sproeiersysteem zit er nog niet ingebouwd.

En ook bij mij is de S6 drl ingekort door het sproeireservoir in de weg zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb Oem Xenon ingebouwd enkel de sproeiersysteem zit er nog niet ingebouwd.

O, heb ik wat gemist, of ben je stille Willie?

In alle stilte op de achtergrond....is nog niet 100% werkend maar licht is er wel :mrgreen:

 

dank je iedereen voor hulp en uit leg s6 is mooi maar ik ga overna denken ik wil graag in voudig dat ik niet teveel moet doen voor bij de keuring bij deze is mijn voorkeur MODULITE_Dagrijv_4d60fa61ad2e1.gif

Is eenvoudig dat heeft dan weer zijn voordeel om te monteren, hoop dat ze waterdicht blijven.

suc6 :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je ook kan doen, dat heb ik tenminste wel gedaan, ik heb de DRL ledlampen gekocht van de skoda rs deze lampen passen in de originele mistlampen van de passat je moet er dan wel 2 weerstanden tussen zetten. Je kan ze 100% laten branden als drl en als de gewone verlichting aan gaan dan worden ze gedimd.

 

Gr Eef

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden