Ga naar inhoud
  • 0

Bluetooth carkits en moderne GSM's Problemen?


Vdub

Vraag

Mocht er iemand problemen hebben met het verbinden van een moderne (android bijv) GSM met een BT Carkiten de melding krijgen in de sfeer van Kan niet verbinden, fout oid.

 

Download en installeer de app “Bluetooth File Transfer” van de Android markt. De toepassing is van een bedrijf dat Medieval Software heet.

 

Met dit pakket werkt het als een zonnetje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

hallo ik ben hier nieuw, mijn naam is kristof en rij met een passat bj 2006

ik heb mijn BT premium met mijn gsm samsung galaxy kunnen verbinden via bluetooth zonder de bleutooth te moeten veranderen in mijn gsm.

mijn probleem is echter wel dat de connectie om de 3 min onderbroken wordt. ik heb dit met de klok nagezien. maar kan niet vinden waar het aanligt.

ik heb mijn gsm met de bluetooth oortje ook getest en daar heb ik geen problemen mee.

Kan iemand hier soms raad opgeven.

 

Groetjes Kristof

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Lusch toch vreemd..hier 4.04 op mijn s2 verbind direct zodra de passat aangaat...

 

Moet wel zegge heb poolse 4.0.4 erop gezet (is wel nederlandse taal) en heb de premium carkit bluetooth versie van VW...misschien dat dat uitmaakt.

Ik heb gewoon de update van samsung binnen gehaald. Lijkt wel alsof de module via rsap probeert te verbinden, dat niet lukt en terug valt naar normale verbinding. Je vindt veel problemen op google met de 4.04 update en bluetooth, maar nog geen oplossingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lusch heb je ook je profiel er eens uitgehaald in de auto zelf? en geheel opnieuw erin laten zetten?

 

Let wel op dat je geen time-out op je bluetooth in je samsung hebt ingesteld..

 

-instellingen - bluetooth - links onder button en dan time-out zichtbaar - nooit time-out zichtbaar

 

anders krijgt die bluetooth inderdaad van VW problemen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Lusch heb je ook je profiel er eens uitgehaald in de auto zelf? en geheel opnieuw erin laten zetten?

 

Let wel op dat je geen time-out op je bluetooth in je samsung hebt ingesteld..

 

-instellingen - bluetooth - links onder button en dan time-out zichtbaar - nooit time-out zichtbaar

 

anders krijgt die bluetooth inderdaad van VW problemen :-)

Moet ik nog proberen, ben ook aan het klagen zonder er echt naar gekeken te hebben :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb het nu een paar keer geprobeerd, profiel uit de auto weghalen, ook uit de S2. Iedere keer heb ik de eerste keer rsap verbinding, daarna niet meer.

Zal binnenkort even met een andere S2 proberen.

 

Het liefste heb ik helemaal geen rsap omdat dan ook je internetverbinding weg valt, maar die kun je schijnbaar weer niet uitzetten in android 4.0.4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met bluetooth file transfer al even geprobeerd?

 

Ik had overigens sinds een tijdje problemen met de RNS-E(en mObridge) dat de telefoonboek etc niet te lezen/gekopieerd waren. Heb de telefoon nu opnieuw geïnstalleerd/fabrieksinstellingen gedaan en nu werkt dat ook weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo mensen,

 

Weet iemand misschien hoe je de reeds aangemelde toestellen uit de premium kan wissen?

Zit met het probleem dat de premium denkt dat ik met mijn galaxy S3 met twee verschillende namen wil inloggen via Bluetooth.

Er werd op een bepaald moment weer gevraag om me aan te melden met de code, dit heb ik gedaan.

Toestel meldde gewoon aan, maar de volgende dag deed hij bij het starten een beetje raar.

Je ziet in de FIS dat er met 2 namen verbinding wordt gemaakt, de namen veranderen steeds maar mijn toestel meld niet aan.....

 

Iemand?

 

Groeten Dimitri

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoe weet je eigenlijk of je een premium carkit hebt?

Ik weet dat ik een telefoonmodule voor Nokia onder de bijrijdersstoel heb zitten die aangesloten is. Ik heb een microfoontje bij de interieurverlichting voor en ik heb zo'n lelijke houder op het dashboard.... is dat een premium carkit? Of is dat alleen de voorbereiding voor de carkit?

 

Zit die bluetooth verbinding in de telefoonmodule onder de bijrijdersstoel? Of moet je dan nog een andere (BT)module hebben?

En hoe kan je vorige connecties uit de auto verwijderen?

 

Zou wel mooi zijn als die carkit werkt, dan kan ik de extra ingebouwde parrot weer verwijderen uit de auto.... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Lijkt nu opgelost te zijn. Heb wanneer de telefoon vraagt om toestemmen tot toegang op de SIM kaart aangeklikt `Nee` en `Onthouden`. Nu verbind ie gelijk.

 

 

Bij mij vraagt hij code van sim kaart maar als die intoets dan geeft hij aan dat niet goed is .

Weet iemand een raad hier mee???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden