Ga naar inhoud
  • 0

voorknipperlichten continue branden, apk afkeur?


elmar

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Is ivm kleur geen afkeur, laatst mijn golf werd er op afgekeurd,niet de kleur heel gek maar kleur geen probleem, enkel mag een auto in nederland niet dan meer 2 stadspitten hebben.

en met de pinkers aan is dat 4 in de ogen van apk. dus trek de stadspitten er even uit en je mag doorrollen.

Thans was bij mij zo. 3 week terug dus vrij recent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hi,

 

Ik heb al een poosje mijn voorknippers branden bij het inschakelen van het dimlicht (amerikaanse setting?).

Ik heb dat destijds mbv vagcom enabled.

Nu vraag ik mij af, is dit APK afkeur? Of is dit geen puntje van kritiek bij de APK?

 

 

Waar heb je dat laten doen? lijkt mij ook heel mooi om te hebben!

Ik ben al bij een VW dealer geweest alleen die konden mij niet verder helpen?! :?

 

Anne,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Kan iemand met vagcom voor je instellen.... Even iemand in de buurt zoeken die dat voor je wilt doen. Vaak is een pak koeken voldoende :D

 

Oke! nu nog op zoek naar iemand met een Vagcom! dat is toch gewoon om mee in de boordcomputer te komen?

jep, ook leuk is om automatisch sluiten van je ramen bij regen aan te zetten, een piepje bij openen/sluiten van je portieren, bochtverlichting aan of uit (indien mistlichten en boordnet dit toe laat), Coming home/leaving home tijd.... en nog veel meer :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Wat ik weet van (niet originele) xenon is dat ze lange opstarttijd hebben en dat ze niet houden van opstarten en afsluiten in korte tijd.

Misschien de goedkope pruttel...

 

Mijn Pilots starten net zo snel op als de OEM's van mijn pa. Enige wat dan wel vreemd is, is dat mijn lampen pas op volledige sterkte komen als mijn motor draait, alsof hij niet genoeg stroom krijgt ofzo. In vagcom is het voltage wel aangepast voor de pilots...

 

Verder, prima systeem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

en je moet canbus adapters hebben, anders krijg je een foutmelding (of je moet de canbus adapters gewoon weglaten en de melding van kapotte lampjes uitzetten met vagcom)....

 

Het past iig wel maar het geeft bij de meeste passaten wat opstart problemen, maar uiteindelijk bij de meesten wel goed en probleemloos werkend.

 

Heb jij de hella's met stalen adapter, of de valeo met een plastic adapter? Bij de Valeo moet je de opening van de adapter groter maken zodat de stekkertjes erdoor kunnen, bij de Hella's moet je even de adapter doorslijpen met een dremel ofzo.... dan kun je de draden erdoor trekken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden