Ga naar inhoud
  • 0

Klepdekselpakking lekt...


Insane J

Vraag

Hallo,

 

Mijn klepdeksel pakking lekte een aantal maanden geleden een klein beetje dus die heb ik toen besteld (imitatie) en vervangen. Leek allemaal goed te zijn gegaan maar nu na een paar maanden lekt hij ineens rondom verschrikkelijk!!

 

Misschien al langer hoor, maar nu zie ik het pas (apk-keuring)

 

Nu weet ik mij nog te herinneren dat de originele pakking zowat niet van de klepdeksel af te krijgen was. Die moesten we echt helemaal weg snijden en dat ging niet gemakkelijk.

De nieuwe pakking had wel dezelfde vorm maar was toch op een paar kleine puntjes anders. Niet heel erg, maar hij was niet exact hetzelfde. Afijn, wij dachten dat het wel goed zou komen icm vloeibare pakking maar niet dus,

 

Het klinkt nu echt als een beunhazen klus maar dat was het niet. De vorm van de nieuwe pakking was perfect maar er zat geloof ik geen randje in oid's, dat weet ik dus helaas niet precies meer.

 

Maargoed, iemand die weet of het normaal is dat die originele pakking er zo moeilijk uit kwam? En heb ik misschien toch een verkeerde nieuwe klepdekselpakking gekregen van de grossier?

 

bedankt!

 

Jurriën.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo,

 

Over wat voor een auto gaat het?

 

Denk dat ie toch niet goed geplaatst is , temeer immitatatie kan je beter niet doen , scheelt echt niets met een orginele.

 

Ik zou gewoon ff orginele bij de dealer bestellen en opnieuw plaatsen , wel alles eerst grondig reinegen( oude pakking resten goed verwijderen zodat nieuwe goed aansluit!)

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo,

 

Mijn klepdeksel pakking lekte een aantal maanden geleden een klein beetje dus die heb ik toen besteld (imitatie) en vervangen. Leek allemaal goed te zijn gegaan maar nu na een paar maanden lekt hij ineens rondom verschrikkelijk!!

 

Misschien al langer hoor, maar nu zie ik het pas (apk-keuring)

 

Nu weet ik mij nog te herinneren dat de originele pakking zowat niet van de klepdeksel af te krijgen was. Die moesten we echt helemaal weg snijden en dat ging niet gemakkelijk.

De nieuwe pakking had wel dezelfde vorm maar was toch op een paar kleine puntjes anders. Niet heel erg, maar hij was niet exact hetzelfde. Afijn, wij dachten dat het wel goed zou komen icm vloeibare pakking maar niet dus,

 

Het klinkt nu echt als een beunhazen klus maar dat was het niet. De vorm van de nieuwe pakking was perfect maar er zat geloof ik geen randje in oid's, dat weet ik dus helaas niet precies meer.

 

Maargoed, iemand die weet of het normaal is dat die originele pakking er zo moeilijk uit kwam? En heb ik misschien toch een verkeerde nieuwe klepdekselpakking gekregen van de grossier?

 

bedankt!

 

Jurriën.

 

 

jurrien je kan idd beter een orginele pakking gebruiken draai hierbij de bouten niet te strak aan en zorg dat je kruislings van binnen naar buiten gaat. op die manier druk je zeg maar de oneffenheden naar buiten. grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden