Ga naar inhoud
  • 0

Schokbrekers vervangen


m.lespoir

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
ik heb mijn schokbrekers versleten van mijn passat stationcar cl 1.8 variant uit 1994 nou heb ik al 2 nieuwe schokbrekers besteld en thuis liggen wil deze zelf gaan vervangen zijn daar ergens voor beelden of foto's/films van en heb ik een veren spanner nodig voor dit karwei

 

Gelieve je vraag te stellen in een apart topic en niet in het topic van iemand anders. Zo doende lopen er geen topics door elkaar. Misschien kan je jezelf ook even voorstellen in het daarvoor bedoelde onderdeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

kheb deze dit weekend vervangen , heb er wat foto's van getrokken , of het de juiste manier is weet ik niet ; heb ze zo kunnen vervangen en ben door de keuring geraakt:

 

picture101hf.jpg

gewoon deksel er afhalen

 

picture102ra.jpg

2 zichtbare vijzen losmaken

 

picture103hp.jpg

zitten hier nog 2 vijzen onder

 

picture107g.jpg

zitten vanonder 2 moeren met een rare vorm , deze krijg je gewoon los met dopsleutel 10

 

picture109je.jpg

 

picture111d.jpg

gordel moet los

 

picture112ex.jpg

met lange dopsleutel 17 krijg je de vijs van de gordel los

 

 

picture117ls.jpg

hier krijg je 4 vijzen te zien , er moeten er maar 2 los , nl de 2 grijze

 

picture121p.jpg

onderaan losmaken met 2 sleutel maat 20

 

 

picture128j.jpg

veer opspannen

 

picture132s.jpg

vijs losmaken

 

picture130f.jpg

ik had hier de juiste sleutel niet voor , maar het lukt met afgebeelde sleutels ook , maat 6 en 17

 

picture138w.jpg

ik had verwacht dat bij het kopen van schokdempers er stofkappen zouden bijzitten , dit was niet het geval dus ik kon terug ....het beige gedeelte heb ik wel een stuk van moeten afzagen om even groot te maken als oorspronkelijke rubbers

 

dan veer van schokdemper halen en alles in omgekeerde richting terug :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden