Ga naar inhoud
  • 0

Rechterzone climatronic geeft geen warmte. HELP!!!


Kingversace

Vraag

Hallo heren,

 

Wie kan mij helpen met het volgende probleem?

 

Ik heb een probleem gehad met mijn passat 3c tdi 2006. De climatronic werkte alleen op de linkerzijde. Toen dat gebeurde zat ik nog in mijn half jaar bovag garantie. Het garage bedrijf heeft toen de na lang zeuren de stelmotor en kleppen van de rechterzone vernieuwd. (dit is medio maart gebeurd) Ondertussen was de buitentempratuur zo'n 20 graden en mijn airco werkte perfect. Nu begon mij begin september (2 weken buiten de garantie) op te vallen dat de rechterzone (die dus eerst niet koud wilde worden) niet warm wil worden en dat terwijl de linkerzone bloedheet word als ik de kachel op HI heb staan. Nu wil het garage bedrijf mij er alleen verder mee helpen als ik alles zelf betaal. Waarop ik zeg: zij hebben die rechterkant wel 4 keer los gehad en aangezien het iedere keer de rechterkant is hebben zij iets niet goed gedaan.

 

Ik heb hem zelf aan de laptop gehad en de klepsturing werkt allemaal en geen foutcodes.

Iemand een idee waar ik moet zoeken of die bekend is met dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Vandaag dashboardkastje eruit gehaald en motoren en sensoren gecontroleerd. Deze deden allen hun werk. Wilde eigenlijk de klep controleren van de stelmotor die aan bijrijderszijde onder de radio zit. Maar hier was niet bij te komen omdat er een heel frame omheen zit en in een kast zit waar DENSO op staat.

 

Kan iemand mij vertellen of er een Fresh airintake sensor in mijn auto zit? De gaf geen waardes door maar is er maar 1 van dus vermoed ook niet dat deze met het verschil van temperatuur in de zones te maken heeft.

 

Hieronder de waardes van de sensoren e.d.

 

Monday,14,November,2011,17:22:45:10074

VCDS Version: Beta 11.2.0

Data version: 20110305

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Address 08: Auto HVAC (3C0 907 044 AF)

 

17:22:22 Group 006

1.0°C Evaporator Temperature

18.0°C Interior Temperature

0.0 Sunlight Intensity (G107)

0.0 (no units)

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Address 08: Auto HVAC (3C0 907 044 AF)

 

17:23:14 Group 005: Outlet/Footwell Blower Temperature

28.0°C Left Outlet Blower Temperature

9.0°C Right Outlet Blower Temperature

47.0°C Left Footwell Blower Temp.

8.0°C Right Footwell Blower Temp.

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Address 08: Auto HVAC (3C0 907 044 AF)

 

17:23:21 Group 004: Temperatures

10.5°C Outside Temp. Unfiltered

4.5°C Outside Temp. Regulation

- Fresh Air Intake Temperature

76.0°C Coolant Temperature

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Address 08: Auto HVAC (3C0 907 044 AF)

 

17:23:42 Group 007: Fresh Air Blower (V2)

Fresh Air Blower Voltage (act.)

6.60 V Fresh Air Blower Voltage (spec.)

37.6 % Fresh Air Blower Load

14.10 V Voltage (Terminal 30)

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Address 08: Auto HVAC (3C0 907 044 AF)

 

17:23:56 Group 009

OFF Rear Window Heater (Z2 / Actual)

OFF Rear Window Heater (Z2 / Spec.)

OFF Aux. Heater Status

0.0 Aux. Heater Current

 

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

Address 08: Auto HVAC (3C0 907 044 AF)

 

17:24:03 Group 010

ON Aux. Heater Request

ON Heater OFF

OFF Back-Up Lights

OFF Front Wiper

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden